تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدواری قلعه‌نویی برای پیروزی مقابل استقلال

۶۰۲۶۵۸

۶۳۴  بازدید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ابراز امیدواری کرد، تیمش فاتح دیدار مقابل استقلال شود.

خبرگزاری تسنیم: تیم استقلال از ساعت 20 امشب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. شاگردان علیرضا منصوریان برای حضور در این بازی ساعت 18:20 وارد ورزشگاه آزادی شدند.

* درهای ورزشگاه از ساعت 18:30 باز شد، اما با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون استقلال، هواداران این تیم هم استقبال چندانی از این دیدار به عمل نیاوردند.

* اتوبوس تیم فوتبال ذوب‌آهن ساعت 18:25 وارد ورزشگاه شد که دو بازیکن این تیم بلافاصله وارد زمین شدند.

* امیر قلعه‌نویی هنگام ورود به ورزشگاه در صحبت با اطرافیان خود برای پیروزی در این دیدار ابراز امیدواری کرد.

* ورزشگاه با وجود حضور هزار تماشاگر غرق در سکوت است که این سکوت برای لحظاتی توسط بازیکنان ذوب‌آهن شکسته شد. تماشاگران استقلال هنگام خروج دو بازیکن ذوب‌آهن از زمین با بوق و شیپور و هو کردن سکوت ورزشگاه را شکستند.

* اسماعیل شریفات، بازیکن ذوب‌آهن توسط هواداران استقلال تشویق شد.

امیدواری قلعه‌نویی برای پیروزی مقابل استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدواری قلعه‌نویی برای پیروزی مقابل استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..