تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت زمانی است که علم تبدیل به ثروت شود

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا مخبر دزفولی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه زیست فناوری که در مصلای تهران برگزار شد اظهار کرد: خوشبختانه ما در حوزه زیست فناوری در منطقه اول هستیم اما متاسفانه در تحول علم و دانش باید تلاش‌ بیشتری از خود نشان دهیم.

مخبر دزفولی با بیان اینکه ما در تولید علم و فناوری نوین و همچنین های‌تک با کشورهای پیشرفته خیلی فاصله داریم گفت: اما خوشبختانه کارگزاران علمی ظرفیت‌های بالقوه بالایی دارند که باید بالفعل تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه در مسئله های‌تک و فناوری‌ نوین باید تلاش بیشتری از خود نشان دهیم افزود: رتبه کشور در تولید علم چهاردهم دنیا قرار دارد و موفقیت زمانی حاصل می‌شود که علم به خلق ثروت برسد و باور مردم را در خصوص محصولات بایوتک قوی کنیم.

رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد: اختراع علمی جایش در دانشگاه بوده و اینکه در رسانه ملی دو کارشناس در خصوص خوب یا بد بودن محصولات تراریخته با یکدیگر بحث می‌کنند اصلا مناسب نیست، این کار جز با ایجاد یاس و ترس در بین جامعه هیچ توفیقی برای ما محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 400 شرکت دانش‌بنیان در حال فعالیت بوده و ما باید مسیر را برای دانشمندان و شرکت‌های دانش‌بنیان هموار کنیم و به نظر من تاسیس شرکت‌ها گام‌های اول به حساب می‌آید و ما باید به فکر کسب بازار منطقه باشیم.

مخبر دزفولی ادامه داد: زمانی که یک شرکت دانش‌بنیان موفقیت را کسب می‌کند سنگ‌اندازی برای آن شروع می‌شود که این مسئله جالبی محسوب نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما در نقشه جامع علمی کشور به بحث زیست فناوری اولویت الف را داده‌ایم و همچنین سند مستقل بیو تک را نوشته و در همین راستا برای پیشرفت علم به شرکت‌های تولیدی کمک کنیم.

انتهای پیام/

موفقیت در خلق ثروت از علم است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت زمانی است که علم تبدیل به ثروت شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..