تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال خروج آمریکا از برجام ۵۰-۵۰ است

وزیر خارجه انگلستان گفت لندن دائما به آمریکا توصیه می کند که از توافق هسته ای با ایران خارج نشود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «بوریس جانسون» وزیر خارجه انگلستان روز چهارشنبه گفت لندن از آمریکا خواسته است که از برجام خارج نشود.

وی که با روزنامه «گاردین» گفت وگو می کرد، گفت: «دائما به آمریکایی ها توصیه می کنیم که این توافق را پاره نکنند.»

جانسون افزود: «باید به شما بگویم که احتمال اینکه این کار را انجام دهند، ۵۰-۵۰ است.»

وزیر خارجه انگلستان همچنین گفت یکی از مأموریت های دشوار پیش روی او، تلاش برای بهبود روابط ایران و عربستان است. روابط دو کشور نزدیک به دو سال است که قطع شده است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در سخنرانی اش در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل، توافق هسته ای با ایران را توافقی «یکجانبه» و «مایه شرم» ایالات متحده توصیف کرد.

اظهارات ترامپ گمانه زنی ها در مورد احتمال خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران را که سال ۲۰۱۵ به دست آمد، تقویت کرده است.

آژانس بین المللی انرژی اتمی که وظیفه نظارت بر حسن اجرای تعهدات هسته ای توافق را بر عهده دارد، تاکنون دستکم هفت بار پایبندی کامل ایران به برجام را تائید کرده است.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال خروج آمریکا از برجام ۵۰-۵۰ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..