تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف زنجیره ای خونین در محور قرچک- ری

تصادف محور قرچک- ری
ری- تصادف زنجیره ای خونین در محور قرچک- ری سبب ایجاد ترافیک شدید در این محور و فوت تعدادی از هم وطنان شد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، لحظاتی پیش و در حوالی «طالب آباد» در محور قرچک- ری تصادف شدید بین یک دستگاه مینی بوس و پراید رخ داد.

بر اساس این گزارش، ابتدا یک عابر پیاده با مینی بوس تصادف کرد و به شدت مجروح شده بر اثر جراحات شدید فوت کرد.

به گفته شاهدان، سپس خودرو مینی بوس با یک دستگاه خودرو پراید مشکی رنگ نیز تصادف جدی کرد و ۲ سرنشین پراید مچاله شده نیز در پراید محبوس شده اند.

برخی منابع از فوت شدن، ۲ سرنشین پراید خبر می دهند.

این مینی بوس، سپس با یک دستگاه خودرو پژو 405 نیز تصادف کرد.

این تصادف سبب ایجاد ترافیک سنگین صبحگاهی در محور قرچک- ری شده است و هم اکنون نیروهای پلیس و نیز نیروهای امدادی جهت مدیریت ترافیک و نیز امداد رسانی به مصدومان این حادثه در صحنه حاضر هستند و نیز در حال رها سازی افراد مصدوم و فوتی محبوس در خودروها هستند.

این خبر تکمیل می شود...

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

Y1399698951

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف زنجیره ای خونین در محور قرچک- ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..