تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احوالات دختر هفتم فتحعلیشاه، معروفترین بانوی قرآنی قاجار + تصویر

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، کتاب «بانو ضیاءالسلطنه، خوشنویس قاجاری‌تبار» که به معرفی شخصیت و آثار ضیاءالسلطنه، دختر هفتم فتحعلیشاه اختصاص دارد، منتشر شد. این کتاب به قلم طاهره ملامحمدی، کارمند کاخ گلستان و فارغ‌التحصیل انجمن خوشنویسان کشور به رشته تحریر درآمده است.

نویسنده، تحقیق و پژوهش در مورد این کتاب را از سال 1390 در قالب پایان‌نامه کارشناسی، مقالات و سخنرانی‌های مختلف آغاز کرده است و در نهایت این کتاب، امسال در 64 صفحه در قطع وزیری با همکاری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و کاخ گلستان به چاپ رسیده است.

این کتاب مشتمل بر زندگی‌نامه و ابعاد شخصیتی این بانو، سه قرآنی که از او به‌دست آمده است، انواع مکاتبات داخلی و خارجی او و در نهایت قباله ازدواج و نقشه محل دفن این بانو است.

نویسنده هدف از این تحقیق را بستری برای معرفی کامل از تمام بانوان هنرمند و خوشنویس تاریخ ایران زمین دانسته است. 

همچنین کتاب «بانوان خوشنویس قاجار-از زینب شهده تا ام‌سلمه» در سال 1393 از این نویسنده منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احوالات دختر هفتم فتحعلیشاه، معروفترین بانوی قرآنی قاجار + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..