تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنایه سیاسی ده‌نمکی به برخی جناح‌بازی‌ها + فیلم

جناح گیری‌های احمقانه ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسعود ده‌نمکی، کارگردان نام‌آشنای حوزه دفاع مقدس، که با ساخت سه‌گانه پرفروش اخراجی‌ها، برای چند دوره، به گیشه سینما رونق بخشید، در امور سیاسی هم سابقه‌ای فعال و پیگیر داشته است.

ده نمکی که حالا در مرز 50 سالگی قرار گرفته، همواره با شجاعتی خاص و بیانی شفاف و صریح، عقاید و نظراتش را در خصوص امور مختلف ابراز می‌کند و به گفته خودش ترسی از منتقدین ندارد.

ده‌نمکی در آخرین پست اینستاگرامی‌اش، با انتشار کلیپی جالب، رفتار برخی سیاسیون را به سخره گرفته و سیاست یک بام و دو هوای آنها را به خوبی نشان داده است.

مسعود ده‌نمکی در اینستاگرام خود نوشت: " این روزها دوغ و دوشاب خیلی قاطی شده است. عدالت خواهی جناحی، هنر انقلابی جناحی، عده ای دنباله رو که  فقط   دنباله روی می کنند...".

 ده نمکی + فیلم

 

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی جالب مسعود ده نمکی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنایه سیاسی ده‌نمکی به برخی جناح‌بازی‌ها + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..