تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس رضوی آماده برگزاری باشکوه آیین‌های محرم و صفر است

پلیس رضوی آماده برگزاری باشکوه آیین‌های محرم و صفر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار قادر کریمی درنشست رؤسای هیات‌های مذهبی سراسر کشور گفت::نظم و امنیت کامل و در خور شان این سوگواری‌های میلیونی جز با مشارکت و تعامل عمومی و به خصوص همکاری‌های هوشمندانه هیات‌های مذهبی محقق نخواهد شد.

وی افزود: در آیین‌های محرم و صفر و همچنین مراسم دهه پایانی و ۲۸ صفر موضوع تهدید شناسی از اهمیت بیشتر و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:شکوه و عظمت آیین‌های سوگواری در محرم و صفر را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی دانست و گفت:اگر با برنامه ریزی و مدیریت هوشمندانه به پیش برویم خواهیم توانست در این نمایش اقتدار و سربلندی و امنیت گام‌های موفقیت آمیزی برداریم.

سردار کریمی اظهار داشت :بکارگیری پلیس محرم به عنوان همیاران نیروی انتظامی در هیات‌های مذهبی که ارم و بازوبند مشخصی داشته باشند نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات پیش رو خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:پلیس رضوی خود را موظف به برقراری نظم و امنیت شایسته و در خور شان هیات‌های مذهبی و همچنیت امنیت مشهد مقدس و خراسان رضوی می‌داند و تمهیدات ویژه و طرح‌های مختلف انتظامی و ترافیکی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام//ف.ج

برگزاری درنشست رؤسای هیات‌های مذهبی سراسر کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس رضوی آماده برگزاری باشکوه آیین‌های محرم و صفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..