تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات محصولات شرکت ایران خودرو به کشورهای اروپایی

صادرات محصولات شرکت ایران خودرو به کشورهای اروپایی در دستور کار قرار گرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مصطفی خان‌کرمی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، گفت: بالای ۴۰ نوع خودرو در شرکت ایران خودرو تولید می‌شود و طبق آخرین بخشنامه ، تسهیلات خودرو ۱۸ درصد بوده است.


وی افزود: در مناسبت‌های مختلف سال طرح‌های ویژه فروش خودرو اجرا می‌شود و در هفته نخست طرح لیست‌ها بسته می‌شود و خودروهای این شرکت حداقل تا ۱۰ هزار کیلومتر نیاز به تعمیر ندارد و به درجه‌ای از اطمینان رسیدیم که گارانتی ۵۰ هزار کیلومتر را لحاظ کرده‌ایم .


خان‌کرمی با بیان اینکه ۵۴ درصد سهم خودروهای مردم از محصولات ایران خودرو بوده است، گفت : در بحث کیفیت و تنوع محصول هم برنامه ویژه‌ای داریم و خودروی s5 که در مشهد تولید شده در دوم مهر ماه رونمایی می‌شود و قیمت این خودرو هنوز تعیین نشده، اما حدود سه برابر سایر محصولات تولیدی و ۱۲ میلیون تومان بالاتر نمونه‌های مشابه بوده است.


وی ادامه داد: خودروی فاقد مصرف از گردونه تولید خارج می‌شوند و خودروهای به‌روز، اتوماتیک و کم‌مصرف جایگزین آن می‌شوند و در آخرین اقدام ۶۰ دستگاه خودروی دنا پلاست که به تازگی تولید شده به خانواده شهدای حادثه پلاسکو اهدا شد.


معاون بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو گفت: خودروی وارداتی تهدید برایمان نیست، بلکه فرصتی برای یک رقابت قابل سنجش بوده است و در بحث تولید خودروهای برقی هم به‌زودی برنامه‌های خود را اعلام خواهیم کرد.


خان‌کرمی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست مردمی در زمان اجرای طرح‌های ویژه بوده است، گفت: مردم در طرح‌های مناسبتی طول سال همچون دهه مبارک فجر استقبال پرشوری دارند و در حال حاضر امکان افزایش ظرفیت محصول ارائه شده وجود ندارد اما در آینده‌ای نزدیک بررسی لازم را در این رابطه خواهیم داشت.

انتهای پیام //ف.م

صادرات محصولات شرکت ایران خودرو به کشورهای اروپایی در دستور کار قرار گرفت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات محصولات شرکت ایران خودرو به کشورهای اروپایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..