تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست تیم فوتبال امید صبای قم در هفته دوم لیگ برتر

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛وحید نایینی ،سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم ،گفت: تیم فوتبال امید صبای قم که برای برگزاری دومین بازی خود در لیگ برتر فوتبال رده سنی امید کشور راهی بندر کنگ شده بود دست خالی به قم بازگشت و با شکستی سنگین به کار خود در این بازی خاتمه داد.

وی افزود: تیم فوتبال صبای قم عصر روز سه شنبه در یکی از دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال امید برابر تیم البدر بندر کنگ قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر صفر مقابل این تیم بازنده شد در حالی که تیم البدر بندر کنگ امسال به تازگی به لیگ برتر امید صعود کرده است.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم گفت: این بازی، اولین بازی خارج از خانه صبا در فصل جدید لیگ برتر امید بود و تیم صبای قم در اولین بازی خود در قم برابر تیم نفت امیدیه با تساوی یک بر یک میدان را ترک کرده بود و اکنون از ۲ بازی صاحب یک امتیاز است.

نایینی بیان داشت: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود و ۲ تیم از انتهای جدول به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند. تیم صبای قم ۲ سال پیش توانست به لیگ برتر صعود کند و سهمیه این تیم در لیگ برتر طی این ۲ سال حفظ شده است.

وی عنوان کرد: تلاش ما بر این است که تیم امید صبا در لیگ برتر ماندنی شود البته کار دشوار است زیرا تیم‌های قدرتمند و باتجربه‌ای در این مسابقات حاضر هستند که برای موفقیت در لیگ امید هزینه می‌کنند و برنامه قالب توجهی دارند و این کار صبا را دشوار می‌کند.

سرپرست تیم فوتبال امید صبای قم تصریح کرد: تیم فوتبال امید صبای قم سومین بازی خود در لیگ برتر امید را پنج شنبه ششم مهر در قم برابر تیم صنعت نفت آبادان برگزار می‌کند و سپس عازم تبریز می‌شود تا برابر تیم تراکتورسازی این شهر قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

شکست تیم فوتبال امید صبای قم برابر البدر بندر کنگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست تیم فوتبال امید صبای قم در هفته دوم لیگ برتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..