تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش دو و میدانی کاران قمی

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛علی رضایی، رئیس هیئت دو و میدانی استان قم ،دو و میدانی کاران قم در روز نخست مرحله نهایی لیگ امیدهای کشور صاحب ۵ مدال شدند که این مدال‌ها شامل ۲ طلا، یک نقره و ۲ برنز بود و عمدتاً در مواد سرعتی به دست آمد.

وی افزود: رقابت‌های مرحله نهایی لیگ امیدهای کشور با شرکت ۱۰۰ ورزشکار به میزبانی پیست مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار می‌شود و نمایندگان قم در آغازین روز این رقابت‌ها موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شدند.

 رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در مسابقات دو ۱۰۰ متر تیم قم با ۵ دونده در این رقابت‌ها حاضر بود که محمدرضا فریدی با رکورد ۱۰ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه صاحب مدال طلا شد، مهدی رضایی در جایگاه سوم ایستاد و کشاورز، محمدی و بابایی چهارم تا ششم شدند تا ۱۰۰ متر این رقابت‌ها در قبضه قمی‌ها باشد.

رضایی بیان داشت: در ماده ۱۱۰ متر با مانع که انتظار کسب مدال از دو و میدانی کاران قم می‌رفت علی کشاورز و علی سلامتیان با ثبت رکوردهای ۱۴ ثانیه و ۶۸ صد و ثانیه و ۱۴ ثانیه ۸۸ صدم ثانیه جایگاه اول و دوم را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: در ماده پرش با نیزه که در نوبت پیش از ظهر روز سه شنبه برگزار شد سیدعلی حسینی پرنده جوان استان قم با عبور از مانع ۳ متر و ۹۰ سانتیمتری به مدال نقره رسید و محسن سالاری و علی زابلی هم از دست یابی به مدال باز ماندند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: این مسابقات امروز ادامه پیدا می‌کند و سایر نمایندگان استان قم در مواد باقی مانده از جمله مواد پرتابی و سرعتی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام/ح

افتخاری از دو ومیدانی کاران قمی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش دو و میدانی کاران قمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..