تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶۰ هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی وارد چرخه تحصیل شدند

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197240

همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها و غنچه ها در آذربایجان غربی تعداد ۶۰ هزارو ۴۱۰ نفر کلاس اولی و ۳۳ هزار نوآموز پیش دبستانی وارد چرخه آموزشی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز،در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس، جشن شکوفه ها و غنچه ها همزمان با سراسر کشور  در مدارس استان آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

امسال با برگزاری جشن شکوفه ها و غنچه ها که یک روز به یادماندنی در زندگی دانش آموزان است تعداد ۶۰ هزارو ۴۱۰نفر کلاس اولی و ۳۳ هزار نوآموز پیش دبستانی در آذربایجان غربی وارد چرخه آموزشی شدند.

فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در آیین غنچه ها و شکوفه ها که با حضور مسؤلان استان بصورت نمادین در دبستان شهید فهمیده ارومیه برگزار شد گفت: معلم همچون پدر و مادر مهربان و دلسوز است و با توجه به اینکه تربیت و آموزش نونهالان کاری دشوار و تخصصی است لذا این کار تنها از دست معلمی دلسوز بر می آید.

وی گفت: امسال بیش از ۶۰ هزار دانش آموز پایه اول در مدارس استان حضور می یابد که نسبت به سال قبل افزوده شده است.

سید مصطفوی با اشاره به اینکه امسال ۳۳ هزار نوآموز پیش دبستانی جذب شده است؛ اظهار داشت: امسال هیچ دانش آموزی بدون معلم نخواهد بود به طوری که ۱۴۷کلاس زیر ۵ نفر تشکیل شده است.

وی افزود: امسال سازمان نوسازی مدارس استان، ۳۶۰ کلاس به مجموعه آموزش و پرورش تحویل داده است اما با این وجود باز هم مشکل کمبود فضای آموزشی در استان وجود دارد.

سیدمصطفوی با اذعان به اینکه در دوره ابتدائی نیازی به فوق برنامه و کتب خارج از سیستم آموزشی نیست؛ خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش و معلمین نیازمند همراهی اولیای دانش آموزان هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶۰ هزار کلاس اولی در آذربایجان غربی وارد چرخه تحصیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..