تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حنای آمریکا دیگر برای کسی رنگی ندارد/ترامپ باید بداند ایران در مقابل تهدیدات آن ها ساکت نخواهد ماند

ساعت: 14:56 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197234

نماینده آشوریان و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: حنای امریکا و سخنان و تهدیدات آنها برای کسی دیگر رنگ و اثری ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوناتن بت کلیا در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ اظهارداشت: این سخنرانی اولین و آخرین سخنرانی ترامپ نیست ولی امروز شاهد موضع گیری های مختلف کشورها در مقابل این سخنرانی هستیم چراکه خود آمریکا تروریست واقعی می باشد.

وی افزود: هر جای جهان فنته ای برپا شود، یقینا از آمریکا سر چشمه می گیرداینان اظهاردارند ایران حامی تروریسم می باشد در حالی که خود سرمنشا تروریست در جهان هستند.

نماینده آشوریان و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: کلینتون بارها در سخنانی ها و بیان خاطرات خود گفته است آمریکا داعش را به وجود آورده و حامی و پشتیبان داعش از لحاظ سلاح هستند.

بت کلیا، در خصوص آتش زدن ۸۰ نفر از مردم آمریکا در یک ساختمان اظهارداشت: آن ها خود را حامی حقوق بششر می دانند در حالی که سلاح و مهمات تروریست ها برای کشتن مردم مظلوم را فراهم کرده و در مقابل آتش زدن مردمی در یک ساختمان سکوت می کنند.

وی ادامه داد: ترامپ و اجداد ماقبل وی اولین بمب اتمی را در ژاپن منفجر کرده و میلیون ها نفر را به قتل رساندند و نظیر این موارد بارها از آمریکا دیده شده است که تمام این ها دلیل بر ناقض حقوق بشر بودن آنها می باشد.

نماینده آشوریان و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر سوریه گفت: بنده شاهد برانتخابات اخیر سوریه بودم و مشاهده کردم که جوانان و مردم با خون انگشتان خود بر زیر اسم بشار اسد مهر میزدند اگرآمریکابتوانداین مسائل را درک کند بببیند وبشنود و بیان کند مسایل بسیار دیگری نیز می تواند درک کرده و تصحیح کند.

بت کلیا تاکید کرد: حنای آمریکا دیگر برای کسی رنگی ندارد و هیچ کس در هیچ نقطه جهان از سخنان و تهدیدات آن ها نمی هراسد و ترسی ندارد.

وی عنوان کرد: اکنون در ۵+۱ ایران عدد یک و تنها نمی باشد بلکه این آمریکا می باشد که یک بوده و تنهاست اکنون همه کشورها جهت همکاری و سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی و از آمریکا شیطان بزرگ دوری می کنند.

نماینده ادوار ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا و ترامپ باید بدانند ایران و مسئولان جواب آن ها و اربابشان بنیامین نتانیاهورا خواهد داد و در مقابل اظهارات و تهدیدات آنها ساکت نخواهد ماند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حنای آمریکا دیگر برای کسی رنگی ندارد/ترامپ باید بداند ایران در مقابل تهدیدات آن ها ساکت نخواهد ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..