تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ مسایل سیاسی را با عینک تجارت می‌‌بیند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیت الله عبداللهی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج درباره اظهارات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل ابراز داشت: رئیس جمهور آمریکا فردی سیاسی نیست بلکه تاجری است که به تمام مسائل از دید تجارت نگاه می‌کند و به هیچ گونه اصول و اخلاق بین المللی پایبند نمی‌باشد.

وی خاطرنشان ساخت: نگاه این شخص به مسائل از بعد مالی و همراه با غرور و تکبر است، تنها ترامپ نیست که این گونه مواضع تندی علیه ایران دارد بلکه تمام سردمداران آمریکا در تمام ادوار پس از انقلاب با ایران و سیاست‌‌های اسلامی و شیعی ما مشکل داشته‌‌اند.

نماینده اهر و هریس با بیان اینکه آمریکایی‌‌ها با اسلام حقیقی پیامبر که در قالب جمهوری اسلامی در اثر حاضر نمود یافته است مشکل دارند، متذکر شد: آمریکایی‌‌ها سعی می‌‌کنند مسائلی همچون تروریست را به ایران نسبت دهند، در حالی که ایران هیچ نقشی در به وجود آمدن تروریست جهانی نداشته و بیشتر از تمام کشورها در فکر برچیدن آن می‌باشد.

وی اذعان کرد: تمام اتفاقات تروریستی دنیا، فقر و جنگ‌‌های به وجود آمده از آمریکا سرچشمه می‌گیرد، کشتار مسلمانان در تمام دنیا از جمله میانمار و افغانستان همه حاصل اعمال و سیاست‌‌های جنگ طلبانه پشت پرده آمریکا است.

این نماینده مجلس دهم با اعلام اینکه ایران تنها کشوری می‌باشد که در برابر گردن کشی‌های آن‌‌ها به جد ایستاده است، بیان داشت: امام (ره) فرمودند، آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند و ما به گفته این پیر فرزانه اعتقاد راسخ داریم و امروز به همان قوت و شدت مقام معظم رهبری در برابر استکبار ایستاده‌‌اند و ما نیز پیرو فرامین هوشمندانه و مقتدرانه ایشان در این مورد هستیم.

وی تاکید کرد: ما نباید از این تهدیدات پوشالی ترسی به خود راه دهیم، بلکه باید به فکر حل مشکلات داخلی خود و ایجاد وحدت در این بین باشیم و به مسائل اقتصادی، فرهنگی و نظامی کشور توجه بیشتری نشان دهیم، می‌بایست با تمام توان از مسلمانان مورد ظلم واقع شده دنیا به خصوص مسلمانان مظلوم میانمار حمایت عملی انجام دهیم چرا که این کار نه تنها وظیفه‌ای بین المللی بلکه مهمتر از آن وظیفه‌‌ی دینی ماست.

عبداللهی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج در خصوص این که آیا اظهارات رئیس جمهور آمریکا مورد قبول سایر کشورها واقع خواهد شد، گفت: خیر، کشورهای اروپایی و دیگر کشورها عملا مشاهده می‌کنند که عملکرد ترامپ بر اساس اصول مشخصی نیست و از قانون سیاسی خاصی تبعیت نمی‌کند، بنابراین فکر می‌کنم این کشورها با دنبال کردن خط مشی ترامپ احساس تحقیر می‌کنند.

وی اضافه کرد: فی الواقع آمریکا اکنون به‌‌ لحاظ سیاسی در جهان تحقیر می‌‌شود ولی به دلیل قدرتی که دارد همچنان مورد حمایت سایر کشورهاست، با این وجود بعید به نظر می‌‌رسد سران سایر ممالک در مورد نقض برجام پیرو آمریکا و نظرات ترامپ باشند. 

نماینده مردم اهر و هریس در خصوص واکنش دستگاه دیپلماسی کشور در این خصوص اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی کشور باید تلاش خود را بکند که مانع دنباله‌روی اروپا از آمریکا گردد و سیاست‌های غلط آمریکا را به آن‌‌ها گوشزد کند، همچنین لازم است وزارت خارجه کشورهای اسلامی را نیز در خصوص مکر آمریکا بیدار و آگاه نماید. 

وی هشدار داد: نباید در هیچ موردی در برابر آمریکا نرمش نشان داد، آمریکا از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی دشمن ما بوده و ما باید محکم در برابر درخواست‌های نامعقول آنها بایستیم و به دنیا ثابت کنیم که زورگویی سیاست اصلی دولتمردان این کشور است. 

عبداللهی با بیان اینکه درخواست بازنگری برجام مورد قبول مسئولان ما قرار نخواهد گرفت، در پاسخ به این سوال که اگر آمریکا از برجام خارج شود پایبندی ایران به صلاح است، اعلام کرد: ایران نباید کشوری باشد که برجام را به هم می‌زند تا با این کار ثابت کند بدعهدی از سوی آمریکا می‌باشد و به هیچ قرارداد بین المللی پایبند نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ مسایل سیاسی را با عینک تجارت می‌‌بیند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..