تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آبشار پلنگ‌دره شیرگاه از زیباترین جاذبه‌های طبیعت‌گردی مازندران

ساعت: 14:31 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1197045

آبشار پلنگ‌دره واقع در شیرگاه مازندران یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مسیرهای طبیعت‌گردی این استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، آبشار پلنگ‌دره واقع در شیرگاه مازندران یکی از زیباترین و جذاب‌ترین مسیرهای طبیعت‌گردی این استان است.


از شهر زیبای شیرگاه و از پاسگاه نگهبانی منابع طبیعی حدود 13 کیلومتر جاده خاکی را که با ماشین حدود یک ساعتی طول می‌کشد باید طی کرد تا به این مکان زیبا و بکر رسید.

لازم به ذکر است که جنگل‌های ابتدایی مسیر بسیار زیبا و رویایی هستند.

در آبشار پلنگ‌دره که در شمال شرقی شهر شیرگاه قرار دارد و یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی شهر شیرگاه به حساب می‌آید، شاهد رودخانه‌ای زلال و زیبا با آبشار 8 متری و ریزش آب به حوضچه سنگی خواهید بود.

http://www.bloghnews.com/images/docs/files/000313/nf00313823-1.jpg
چشمه‌های متعدد و رودخانه‌ای زیبا و تمیز با عمق کم نیز یکی دیگر از زیبایی‌های جنگل پلنگ‌دره است که جزو جنگل‌های بکر و دست نخورده به شمار می‌رود.

این جنگل‌ها جانور درنده‌خو و خطرناک ندارند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید خطری شما را تهدید نمی‌کند.

در این مسیر خاکی و جنگلی حتی می‌توانید دوچرخه‌سواری کنید زیرا مسیر جنگل پلنگ‌دره شیب تند و نفس‌گیر ندارد.

شایان ذکر است برای رفتن به آبشار پلنگ‌دره و حوضچه سنگی، باید یک بار از عرض رودخانه ۱۵ متری به عمق نیم متری عبور کنید بنابراین دمپایی و لباس مناسب به همراه داشته باشید.

پیشنهاد می‌شود جعبه کمک‌های اولیه چراغ قوه و لباس و کفش مناسب به همراه داشته باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آبشار پلنگ‌دره شیرگاه از زیباترین جاذبه‌های طبیعت‌گردی مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..