تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت‌های قرآنی زمینه‌ساز خیر و برکت در کشور است

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

افتتاح سومین استودیو قرآنی کشور در استان آذربایجان شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام محمدرضاحشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در آیین افتتاح استودیوی تخصصی قرآن در تبریز، گفت: برخی از بنیادها مانند بنیادهای قرآنی چنان با برکت هستند که شعاع نورانی آنها به سرتاسر کشور می‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح این استودیو افزود: کاری که امروز شاهد انجام آن هستیم یکی از این کارهای نورانی است که به عمل رسیده است و این کار پر خیر و برکت را مدیون نفس قدسی حضرت امام(ره)، شهدا و مقام معظم رهبری هستیم.

حجت‌الاسلام حشمتی، با بیان اینکه این پروژه سومین پروژه است که در کشور افتتاح می‌شود، گفت: در حال نیز در تدارک برای انجام این قبیل کارها در مناطق دیگر کشور هستیم.

وی با بیان اینکه امروز ما نیازمند تولیدات قرآنی هستیم گفت: افتتاح این مؤسسه‌ها و استودیوها در سطح کشور یک حرکت برای انجام این اهداف در فضای مجازی و جامعه است.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادامه داد: کسانی که در این حوزه در حال فعالیت هستند تحت پوشش بیمه فعالان قرآنی هستند و معاونت قران و عترت از کاری انجام شده در موسسات حمایت می‌کند.

وی، با اعلام اینکه انتقال مفاهیم قرآن به جامعه یکی از مسایل اصلی معاونت قرآنی ارشاد اسلامی است گفت: امید داریم این مکان یک محل خیر باشد و ثمرات آن را مردم بچشند چرا که هر چه سخن از اهل بیت و قرآن در جامعه گسترش پیدا کند شاهد خیر و برکت در آن کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

سومین استودیو قرآنی کشور در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت‌های قرآنی زمینه‌ساز خیر و برکت در کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..