تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۲۰۰ فروند کشتی تجاری در خلیج عدن توسط نداجا اسکورت شده اند

۴۲۰۰ فروند کشتی تجاری در خلیج عدن توسط نداجا اسکورت شده اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: افرادی که جذب بدنه نیروی دریایی ارتش می‌شوند توسط 3 شاخصه بیان شده توسط فرمانده معظم کل قوا یعنی ایمان، دانش و شجاعت ارزیابی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انسان‌های ویژه‌ای برای انجام ماموریت در مرزهای دریایی کشور قرار گرفته‌اند بیان داشت: مبارزه با دریا و انجام عملیات در آب‌های پر تلاطم کشور دانش، تعهد و ایمان خاص لازم دارد‌.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اعلام اینکه نیروهای نداجا ضمن مبارزه با دریا باید آمادگی مقابله با دشمنان را داشته باشند، گفت: هرچه مهارت در کار بیشتر باشد افراد وظیفه خود را بهتر انجام‌ می‌دهند.

دریادار سیاری با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش در نقاط دوردست به بهترین نحو وظایف خود را انجام می‌دهد، عنوان داشت: امسال نتیجه ارتقاء مهارت در نیروی دریایی ارتش در دریاهای آزاد دیده شد.

وی حضور قدرتمندانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های ایران را افتخاری برای همگان بیان کرد و افزود: فرزندان ملت ایران در نداجا با حضور خود در خلیج عدن، باب المندب، دریای سرخ و در نقاط مختلف دریای خزر پرچم جمهوری اسلامی در دریاهای دوردست را به اهتزاز در آوردند.

فرمانده نداجا حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های دوردست را نشانه اقتدار و عزت نیروی دریایی ارتش و مردم ایران خواند و بیان داشت: ایران دیگر یک کشور منزوی نیست.

دریادار سیاری با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "مظهر اقتدار مردم در دریا، نیروی دریایی کشور است"، گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور مستمر خود در دریا و به اهتزار در آوردن پرچم جمهوری اسلامی در بنادر کشورهای مختلف این اقتدار را حفظ می‌کند.

وی با اعلام اینکه ارتقاء مهارت کارکنان نیروی دریایی ارتش و تجهیزات نداجا سبب شده نیروی دریایی آمادگی مقابله با هر تهدیدی را داشته باشد، گفت: نداجا هرجا که لازم باشد با هر تهدیدی در هر حجمی مقابله می‌کند‌.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه راه نداجا راه امام حسین (ع) است، اعلام داشت: ملتی که شهادت‌طلب است اسارت ندارد و رزمندگان نداجا با این نگاه در آب‌های کشور حضور پیدا می‌کنند.

دریادار سیاری با اعلام اینکه نیروی دریایی ارتش قدرت بالای خود را با توکل به خدا به دست آورده است، گفت: قدرت نداجا ریشه در ایمان بالای افراد آن دارد.

وی با اشاره به اینکه به‌دستور مقام معظم رهبری از سال 87 ماموریت نداجا برای مبارزه با دزدان دریایی خلیج عدن آغاز شد، گفت: 4 هزار و 200 فروند کشتی تجاری ایرانی در خلیج عدن توسط نداجا در سال‌های گذشته اسکورت شده‌اند، اسکورت کشتی‌های ایرانی نقش به‌سزایی در ثبات اقتصادی کشور داشته است.

دریادار سیاری با اشاره به اسکورت 25 کشتی تجاری خارجی توسط نداجا برای عبور از خلیج عدن ابراز داشت: اسکورت این کشتی‌ها با توجه به درخواست کشورهای خارجی برای در امان ماندن از حمله دزدان دریایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ناوشکن موشک‌انداز پیکان، جوشن، درفش و ناوشکن دماوند در چند سال گذشته ساخته شده‌اند، گفت: این ناوشکن‌ها با اتکا به توانمندی داخلی ساخته شده و ساخت تجهیزات دفاعی به‌دور از تقابل ساخت سلاح با دیگر کشورها تا جایی که برای دفاع از مرزهای آبی کشور ایران لازم باشد ادامه پیدا می‌کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

ساخت موشک برای دفاع از مرزهای آبی کشور ایران لازم باشد ادامه پیدا می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۲۰۰ فروند کشتی تجاری در خلیج عدن توسط نداجا اسکورت شده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..