تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص دو هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین در مرزهای کشور

مدیر کل ترافیک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد:

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر جعفری امروز در نشست ستاد سوخت اربعین در پایانه مرزی مهران اظهار داشت: دو هزار دستگاه اتوبوس خط واحد برای جابجایی زوار اربعین در مرزهای کشور و خارج از کشور اختصاص یافته که از این تعداد ۸۴۰ دستگاه سهم استان ایلام و مرز مهران است.

وی گفت: میزان اتوبوس های خط واحد طی اربعین سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: از ۹ تا ۱۳ آبانماه تعداد ۳۴۰ اتوبوس از شهرهای تبریز ،اصفهان و قم که به مرز مهران اعزام می شوند، تا ۲۰ آبانماه این تعداد به ۸۴۰ دستگاه خواهد رسید.

مدیر کل ترافیک سازمان همیاری های شهرداری کشور در خصوص میزان کرایه انتقال زائران از پارکینگ اربعین تا پایانه مرزی، گفت: مبلغ دو هزار تومان از هر زائر برای انتقال از پارکینگ اربعین تا پایانه دریافت می شود.

وی در پایان اضافه کرد: نظم و انظباط در تردد زائرین نیاز به ساماندهی و برنامه ریزی ویژه ای با همکاری همه دستگاه ها دارد.

بررسی وضعیت پارکینگ ها وترمینال برکت ، سیستم روشنایی مسیر و پارکینگ ها و میزان پیشرفت مسیر ایلام ،مهران تامین برق و آب و اسکان و ذخیره سازی سوخت از مهم ترین مباحث نشست بررسی وضعیت راه و پایانه مرزی مهران بود.

انتهای پیام/ب

جابجایی زوار اربعین در مرزهای کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص دو هزار دستگاه اتوبوس برای جابجایی زوار اربعین در مرزهای کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..