تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاربران ایرانسل روزانه بیش از ۳۰۰۰ ترابایت دیتا مصرف می‌کنند

ایرانسل به عنوان بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور در آستانه مراسم آزمایش اولین شبکه‌ی 5G کشور آمار جالب توجهی را در مورد مصرف دیتای کاربرانش منتشر کرده است.

ایرانسل لقب بزرگ‌ترین اپراتور دیتای کشور را یدک می‌کشد. این شرکت که تا دقایقی دیگر اولین شبکه‌ی ۵ جی در کشورمان را به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌کند، آمارهای جالب توجهی را در خصوص مصرف دیتا توسط کاربرانش ارائه کرده است.

براساس اطلاعات ایرانسل، کاربران این اپراتور مخابراتی روزانه بیش از ۳۰۱۳ ترابایت دیتا مصرف می‌کنند که بنابر ادعای این شرکت بیشترین سهم از مصرف دیتای کل کشور است. همچنین باید به پهنای باند ۳۶۳ گیگابیت در هر ثانیه نیز اشاره کرد.

آمارهای ارائه شده توسط ایرانسل نشان از این دارد که بیش از ۸.۷ میلیون مشترک این اپراتور از سرویس ۴ و ۴.۵ جی اینترنت ثابت و همراه این کمپانی استفاده می‌کنند، حال آنکه تعداد مشترکان سرویس دیتای این اپراتور به بیش از ۳۰ میلیون مشترک فعال می‌رسد. ضمنا تعداد گوشی‌های هوشمند فعال در شبکه‌ی ایرانسل ۳۲ میلیون دستگاه عنوان شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاربران ایرانسل روزانه بیش از ۳۰۰۰ ترابایت دیتا مصرف می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..