تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه‌های مراسم اعدام قاتل آتنا

۶۰۲۶۲۲

۳۷  بازدید

صبح امروز حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر 6 ساله پارس آبادی در حالی در ملاءعام اجرا شد که قاتل در آخرین سخنانش مدعی شد به آتنا تجاوز نکرده و نمی‌خواسته دخترک را به قتل برساند.

خبرگزاری آنا: صبح امروز حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی دختر 6 ساله پارس آبادی در حالی در ملاءعام اجرا شد که قاتل در آخرین سخنانش مدعی شد به آتنا تجاوز نکرده و نمی‌خواسته دخترک را به قتل برساند.

صبح امروز اسماعیل جعفرزاده قاتل آتنا اصلانی پس از مدت‌ها انتظار خانواده مقتول و مردم پارس آباد در ملاعام اعدام شد.

مراسم اعدام در حالی برگزار شد که تمام اهالی پارس آباد به جز خانواده قاتل در محل حاضر بودند و با گفتن ناسزا چشم‌انتظار اجرای حکم بودند.

زمانی که اسماعیل جعفرزاده توسط ماموران در محل اعدام حاضر شد هیاهوی دیگری در صحنه به پا شد، برخی ناسزا می‌گفتند و عده دیگر به حال مادر آتنا گریه می‌کردند.

گفتنی است، قاتل قبل از اجرای حکم در جمع خبرنگاران مدعی شد که به عمد آتنا را به قتل نرسانده است.

جعفرزاده هم‌چنین در حالی که پای چوبه‌دار می‌رفت عنوان کرد که من هر چه بگویم به دروغ متهم می‌شوم، بنابراین تسلیم قانون می‌شوم.

قاتل در آخرین لحظات عمرش رو به خبرنگاران گفت: من خودم دخترم دارم، چگونه می‌توانم به دختر بچه‌ای تجاوز کنم؟

مادر و پدر آتنا، مادربزرگ آتنا، دایی و سایر اقوام در محل حاضر بودند و زمانی که قاتل بر پای چوبه‌دار رفت حال این خانواده دگرگون شد و به شدت برای از دست رفتن دختر عزیزشان گریه می‌کردند.

اسماعیل جعفرزاده، به یک بار قصاص نفس از بابت قتل عمدی آتنا، یک بار اعدام به اتهام تجاوز به عنف، شلاق و رد مال از بابت سرقت طلاهای آتنا محکوم شده بود که روز گذشته به دلیل تجاوز به عنف نسبت به دختر نابالغ حکم شلاق نیز برای وی اجرا شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه‌های مراسم اعدام قاتل آتنا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..