تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ به نتانیاهو: برجام لغو نخواهد شد/آمریکا از حمله نظامی به ایران و سوریه حمایت نمی کند

ساعت24-شبکه تلویزیونی «المیادین» روز چهارشنبه به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته که برجام لغو نخواهد شد چرا که سود بقای آن بیشتر از ضرر لغو آن است.


المیادین همچنین گزارش داد که ترامپ به نتانیاهو گفته که از حمله نظامی ضد ایران و سوریه در حوزه مربوط به سوریه و عراق حمایت نخواهد کرد.

المیادین اشاره ای به نام رسانه های صهیونیستی که این خبر را منتشر کرده اند نکرد.

این در حالی است که دونالد ترامپ دیشب در سخنرانی اش در مجمع عمومی سازمان ملل توافق هسته ای را «شرم آور» خواند و ایران را نیز متهم به حمایت از تروریسم کرد؛ سخنانی که تحسین نتانیاهو را برانگیخت.

ایلنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ به نتانیاهو: برجام لغو نخواهد شد/آمریکا از حمله نظامی به ایران و سوریه حمایت نمی کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..