تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشار رسن یا مروان حسین:یکی عمادرضا می شود؟

۶۰۲۶۱۱

۲۰۸۴  بازدید

آخرین باری که سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان به میدان رفتند درخشش ملی پوش عراقی میزبان سرنوشت بازی را رقم زد.

خبرورزشی: 11 سال پیش سپاهان در جدالی که به آخرین تقابل این تیم با پرسپولیس در نقش جهان لقب گرفت در روز درخشش عمادرضا مهاجم ملی پوش و سرشناس عراقی موفق شد با پاس گل این بازیکن و گلزنی حمید شفیعی با نتیجه 1-0 از سد رقیب سنتی خود بگذرد.

حالا بعد از این همه سال دو تیم در دیداری که به الکلاسیوی ایران لقب گرفته باید در ورزشگاه زیبا و مدرن نقش جهان به مصاف هم بروند آن هم در شرایطی که هم سپاهان هم پرسپولیس در ترکیب خود از بازیکنان عراقی جدیدی بهره می برند که به تازگی پیراهن این دو تیم را برتن کرده اند.

مروان حسین و بشار رسن تقریبا همزمان به ایران آمدند. هافبک عراقی راهی پرسپولیس شد و مهاجم هم به تیم زرد پوش سپاهان اصفهان پیوست. هم مروان هم بشار در چند اردوی تیم ملی با هم همبازی بوده‌اند. این دو بازیکن که هر دو جزو بهترین‌های فصل گذشته لیگ عراق بودند، توانستند در تیم‌های خود عملکرد خوبی داشته باشند.

مروان حسین تنها پس از دو تمرین فیکس شد و رسن هم بعد از کمتر از پنج تمرین برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و با عملکرد خوبش در همان بازی اول باعث شد تا نتیجه بازی تغییر کند و بازی دو بر صفر باخته پرسپولیس را با تساوی دو بر دو عوض کند. رسن در بازی برگشت پرسپولیس و الاهلی هم عملکرد خوبی داشت هر چند در بازی با پیکان نتوانست خودش را به خوبی نشان بدهد.

حالا با این جایگاه و شرایط که دو ملی پوش جوان و آینده دار عراقی از خود نشان داده اند خیلی ها منتظر هستند ببینند خاطرات شیرین عماد رضا توسط هموطنان جوان او در نقش جهان تکرار می شود یا ...



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشار رسن یا مروان حسین:یکی عمادرضا می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..