تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انواع حیوانات ترانس ژنتیک تولید شد

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شرکت‌های فناور داخلی در کشور موفق شده است، که انواع حیوانات ترانس ژنتیک و طراحی‌شده،حیوانات آزمایشگاهی ، گامت و جنین فریز شده ، غذا، پوشال، تجهیزات نگهداری و کار با حیوانات آزمایشگاهی را تولید کند و به فروش برساند.

محمدامین موسوی راد مدیرعامل شرکت راد ژن آزما که در چهارمین نمایشگاه زیست‌فناوری ایران حضور دارد می‌گوید: در این شرکت انواع همستر، موش آزمایشگاهی، رت، خرگوش و خوکچه‌هندی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد.

در این شرکت خدماتی چون نگهداری حیوانات آزمایشگاهی در طول دوره تیمار تولید انواع حیوانات آزمایشگاهی اجرای پایان نامه و پروپوزال ، مشاوره همکاری و مشارکت در تحقیقات مصوب برگزاری کارگاه‌های آزمایشگاهی اصول کار با حیوانات آزمایشگاهی و غیره ارائه می‌شود. چهارمین نمایشگاه زیست فناوری ایران از 27 تا 29 شهریورماه سال جاری در مصلای برگ تهران برپا خواهد بود.

انتهای پیام/

تولید انواع حیوانات ترانس ژنتیک



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انواع حیوانات ترانس ژنتیک تولید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..