تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه باید مؤمن صامت را به مؤمن ناطق تبدیل کند/ سرمایه‌داری صهیونیستی به دنبال فروپاشی خانواده

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با موضوع «نقش دانشگاه در زمینه‌سازی ظهور که در جمع دانش‌پژوهان طرح ولایت استانی سیستان و بلوچستان برگزار شد با تاکید بر اینکه حضور دانشجویان شیعه و سنی در کنار هم نمونه‌ای از یک امت اسلامی است گفت: اهل بیت (ع) فقط متعلق به شیعه نیستند بلکه در کتب اهل سنت نیز روایات زیادی از اهل بیت (ع) مشاهده می‌شود.

رحیم‌پور ازغدی اظهار داشت تمام مذاهب اسلام به منجی آخر الزمان و اینکه امام زمان (عج) از فرزندان پیامبر هستند اجماع دارند لذا باید بدانیم منتظر چه کسی هستیم تا در جهت آن انتظار، مسئولیت پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه عدالت جهانی از ویژگی‌های آخرالزمان است افزود جامعه اسلامی جامعه‌ای است که در آن بخش‌های مختلف بهم مرتبط باشند؛ به صورتی که مساوات در جامعه برقرار شود یعنی باید به این نتیجه برسیم که سود و زیان هر شخص در سود و زیان همه است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید بر اینکه اسلام با فقر و رفاه افراطی مخالف است ابراز کرد منطق اسلام این است که اگر شب بخوابیم در حالی که بدانیم همسایه گرسنه داریم مومن نیستیم.

وی ادامه داد جامعه سازی و دولت‌سازی صفر و صد نیست بلکه صفر تا صد و دائمی است؛ امروز کشور ما کاملا اسلامی نیست، اما بهتر از این است که کاملا غیر اسلامی باشد، از این به بعد را شما جوانان باید تلاش کنید تا این ملت هر چه بیشتر به اسلام نزدیک شود.

رحیم‌پور ازغدی تصریح کرد فلسفه خلقت ما حرکت به سوی عدل و احسان است؛ جامعه دینی باید آنطور مدیریت شود که مسافران آن آماده دیدار خداوند شوند.

وی ادامه داد طبقاتی که امیرالمومنین (ع) در نهج‌البلاغه گفته منظور طبقه مستکبر و متضعف نیست بلکه به معنای صنف‌ها و اقشار مختلف به طور افقی در جامعه است که باید همه این قشر‌ها به هم کمک کنند تا هیچ‌کدام از آن‌ها احساس بی‌نیازی نکنند و به یکدیگر نیز ظلم نکنند؛ این تعریف طبقات در جامعه اسلامی است؛ انقلاب دینی یعنی باید با غیر از این مبارزه کرد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه در قرآن کریم صلاة و زکات با هم آمده است و گفت: زکات بدون نماز و بلعکس آن بی فایده است؛ در روایات صحبت از مواسات و مساوات است پس باید تا می‌توانیم سطح زندگی‌های خود را به هم نزدیک کنیم.

وی به جوامع دینی و ضد دینی اشاره داشت و خاطرنشان کرد ما در این چند سال بعد از انقلاب رشد مادی بیشتری نسبت به رشد فرهنگی داشتیم.

رحیم‌پور ازغدی با بیان انحرافاتی که باعث ظهور امام عصر (عج) می‌شود اظهار داشت فراگیری ستم و بی‌عدالتی در سراسر جهان، تفسیر به رای قرآن، خالی ماندن ظرف دین در جهان، کسب سمت‌های بالا توسط اهل باطل در دنیا، بهم ریختن تعادل جنسی، عدم امکان حرف زدن مومنین در سطح جهان و از بین رفتن احترام بزرگ و کوچک از جمله انحرافات است.

وی گفت: من نمی‌دانم بعضی مسئولین ما که بدون هیچ مدیریتی از افزایش پهنای باند اینترنت حرف می‌زنند و کسی با آن‌ها کاری ندارد گویا این روایت پیغمبر را قبول ندارند که می‌فرمایند هرکس باعث شود یک نفر به گناه بیفتد در تابوتی از آتش قرار می‌گیرد و درب آن قفل می‌شود و تا قیام قیامت خواهد سوخت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه دانشگاه را در باب ظهور این دانست که «المومن صامتا» به «المومن ناطق» تبدیل شود و ابراز کرد جبهه ایمانی باید رسانه قوی داشته باشد و صدای جبهه حق در دنیا شنیده شود، نباید بعضی حلال‌ها را به روی خود حرام کنیم که این باعث انحراف خواهد شد.

وی در ادامه گفت: هدف کمپانی‌های سرمایه‌داری صهیونیستی مبارزه با عفت و حیا و فروپاشی خانواده است.

رحیم‌پور ازغدی در پایان گفت: برنامه‌هایی درست کنید که آموزشی باشد؛ وقتی می‌گوییم در انتظار ظهور هستیم یعنی باید جهت این امر تلاش کنیم، همه ما زن و مرد وظیفه داریم در جهت اصلاح و رشد جامعه تلاش کنیم.

انتهای پیام/

هدف کمپانی‌های سرمایه‌داری صهیونیستی فروپاشی خانواده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه باید مؤمن صامت را به مؤمن ناطق تبدیل کند/ سرمایه‌داری صهیونیستی به دنبال فروپاشی خانواده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..