تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انستیتوپاستور باید پاسخگوى نیازهاى بهداشتى کشور باشد

انستیتوپاستور باید پاسخگوى نیازهاى بهداشتى کشور باشدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عليرضا بيگلرى رئيس انستيتوپاستور ايران  در مراسم توديع و معارفه رئيس جديد انستيتو پاستور كه امروز در محل این موسسه برگزار شد، بیان کرد: انستيتوپاستور به عنوان قديمى ترين مركز حوزه سلامت سابقه ارزشمندى در ريشه كنى و كنترل بيمارى ها دارد و هنوز نيز به عنوان پراسرنادتريم موسسه سلامت كشور شناخته مى شود.

وى ادامه داد: بايد رويكرد آينده پژوهى را با توجه به رسالت انستيتوپاستور ايران در نظر بگيريم و در برخى موضوعات بازنگرى كنيم و ذى نفعان را بايد با خود همكار كنيم تا بتوانيم محصولات خود را در دنيا عرضه كنيم.

پاستور بايد در زمينه ارتقاء سلامت مردم گام بردارد

وى با بيان اينكه پاستور بايد در زمينه ارتقاء سلامت مردم گام بردارد، افزود: بايد مركز مديريت بيمارى هاى غير واگير وزارت بهداشت از پاستور براى حل بحران بيمارى ها كمك بگيرد.

بيگلرى عنوان كرد: اكنون ١٤ رشته در دكترى در دانشگاه كشور در اين حوزه داريم اما هدف جذب دانشجو در پاستور بايد از دانشگاه هاى علوم پزشكى متفاوت و هدفمند باشند و تكنولوژى ها روز دنيا به طور مداوم پايش و رصد شوند.

رئيس انستيتوپاستور ايران تصريح كرد: انستيتو پاستور بايد جواب گوى نيازهاى بهداشتى كشور و پيشگيرى از بيمارى ها باشد، همراهى و همكارى در اين زمينه بسيار حائز اهميت است.

بيگلرى گفت: بايد برنامه مدارى و انضباط مالى را سر لوحه كار قرار دهيم، ما در علوم پزشكى زنجان با رعايت اين 2 موضوع توانستيم در علوم پزشكى زنجان جايگاه خوبى در كشور كسب و از نظر تراز مثبت مالى و اجراى طرح تحول در بين دانشگاه هاى علوم پزشكى رتبه نخست كشور را به دست آوريم، علوم پزشكى زنجان ١٢ سال پيش دانشگاه تيب سه بود اما امروز يكى از ١٠ دانشگاه قطب و دانشگاه تيپ يك در آموزش است.

وى ادامه داد: تعهد سازمانى و تمركز در فعاليت در انستيتو پاستور، حمايت طلبى و رايزنى در وزارت بهداشت و معاونت تحقيقات و فناورى براى ارتقاء پاستور بسيار حائز اهميت است.

رئيس انستيتوپاستور ايران عنوان كرد: این موسسه بايد ابزار معاونت تحقيقات شود و بايد نيازهاى بهداشتى از اين مركز تعريف شود ؛ پاستور باید سرمشق كار پژوهشى در نظام سلامت را تدوين كند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انستیتوپاستور باید پاسخگوى نیازهاى بهداشتى کشور باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..