تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




463 امامزاده کشور میزبان شیرخوارگان حسینی می‌شوند

460 امامزاده کشور میزبان شیرخوارگان حسینی می‌شوندبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ حجت‌الاسلام شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به اینکه سازمان اوقاف وظیفه اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش را بر عهده دارد، گفت: بر این اساس هر ساله در ایام ماه‌های محرم و صفر طرح ملی و سراسری سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش مرتبط با عزاداری امام حسین (ع)، تبیین قیام اباعبدالله الحسین (ع)، تبیین عبرت‌ها و درس‌های عاشورا ، تقویت باورهای دینی، ترویج معارف اهل بیت (ع) به خصوص امام حسین (ع)، تبیین سبک زندگی حسینی و ایجاد بصیرت افزایی در میان مردم با بهره‌گیری از بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری پیرامون قیام امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به برنامه‌های امسال سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان اظهار داشت: روز جمعه 31 شهریور ماه همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از ماه محرم، ماه عزای سید و سالار شهیدان مراسم شیرخوارگان حسینی با حضور بانوان و نوزادان و نوباوگان در 460 امامزاده کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همایش شیرخوارگان حسینی که با حضور ماداران و فرزندان شیرخوار وکودکان و نونهالان برگزار می‌شود، سخنرانان درباره فلسفه قیام عاشورا و نهضت ابا عبدالله الحسین (ع) سخنرانی می‌کنند و مداحان در رثای پرپر شدن حضرت علی اصغر(ع) امام حسین (ع) و دیگر شهدای کربلا مرثیه سرایی می‌کنند.

انتهای پیام/

آغاز سوگواره عاشورایی از روز جمعه در امامزادگان کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «463 امامزاده کشور میزبان شیرخوارگان حسینی می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..