تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیبورد فارسی در iOS 11 باقی ماند

کیبورد فارسی iOS 11 باقی می‌ماندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته اپل نسخه نهایی iOS 11 را برای عموم کاربران منتشر کرد. این نسخه تغییرات بسیاری در خود جای داده که هر کاربر با نصب آن قطعا متوجه آن خواهد شد.

در نسخه آزمایشی iOS 11 که پس از کنفرانس WWDC 2017 برای توسعه‌دهندگان منتشر شد، تغییری مشاهده می‌شد که برای کاربران ایرانی دارای اهمیت بسیاری است. در آن نسخه برای اولین بار اپل زبان فارسی را به جمع زبان‌های کیبورد خود اضافه کرده بود. پس از  اضافه شدن کیبورد فارسی به نسخه آزمایشی گفته می‌شد احتمالا اپل آن را در نسخه نهایی حذف کند.

اما حالا با نصب نسخه نهایی iOS 11 می‌توانید مشاهده کنید که کیبورد فارسی در این سیستم عامل شناخته شده است و قابلیت پیش بینی و اصلاح کلمات را نیز دارد.

کیبورد فارسی iOS 11 باقی می‌ماند

انتهای پیام/

کیبورد فارسی در نسخه نهایی  آی او اس 11



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیبورد فارسی در iOS 11 باقی ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..