تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپین «هشت» در آستانه هفته دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند

کمپین «هشت» در آستانه هفته دفاع مقدس شروع به کار می‌کندبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحميد قره‌داغی مدیر عامل انتشارات سوره مهر در نشست خبری تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های این موسسه در حوزه ادبیات دفاع مقدس گفت: سوره مهر در سال‌های فعالیت خود به عنوان ناشر برتر در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالیت داشته و ناشر تخصصی حوزه هنری بوده است. انتشارات سوره مهر تلاش کرده محتواهایی که در فرایندهای مختلف در حوزه هنری تولید شده را با راهکارها و شیوه‌های مختلف منتشر کند و به دست مخاطبان برساند.

وی افزود: در بازه زمانی نمایشگاه کتاب 95 تا 96، قریب به 214 عنوان کتاب جدید تولید شد و بعد از نمایشگاه از سرعت انتشار کاسته نشد. تا امروز بیش از 300 عنوان کتاب جدید داریم.

قره داغی در ادامه تشریح فعالیت‌های سوره مهر بیان کرد: در این یک سال 60 عنوان کتاب جدید در حوزه دفاع مقدس عرضه کرده‌ایم که اغلب آنها کتاب‌های ارزشمندی هستند. پس از نمایشگاه کتاب 96، از چند کتاب مهم رونمایی کردیم.

وی درباره کتاب‌های رونمایی شده در سوره مهر اظهار داشت: کتاب «روزهای بی‌آیینه» و «ماموستا» از جمله کتاب‌های رونمایی شده ما پس از نمایشگاه کتاب 96 هستند.کتاب «دین» هم به زودی رونمایی می‌شود. اخیراً همکاران در بازرگانی به مناسبت هفته دفاع مقدس، کمپینی را برای ادبیات دفاع مقدس تدارک دیده‌اند.

رونمایی از چند کتاب دفاع مقدسی برای کودکان و نوجوانان

وی درباره ادبیات کودک و نوجوان و بخش الکترونیک سوره مهر گفت: یک مجموعه چهار جلدی با موضوع دفاع مقدس برای کودکان و نوجوانان تهیه شده که از امروز روانه بازار می‌شود. همچنین در بخش الکترونیک، از 6 ماه گذشته فعال بودیم و عناوین کتاب‌های گویا و الکترونیک را روز به روز افزایش می دهیم. از 7 عنوان جدید الکترونیک به تازگی رونمايی شده است که «آن بیست و سه نفر»، «دختر شینا» و «وقتی مهتاب گم شد» از آن جمله است.

مدیر عامل سوره مهر در خصوص کمپین مرتبط با دفاع مقدس این موسسه ابراز داشت: کمپین «هشت» یا «هشت سال، هشت کتاب و هشت روایت» همزمان با شروع هفته دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند. فعالیت این کمپین در دو بخش بزرگسال و کودک است. در بخش بزرگسال 6 موضوع مرتبط با دفاع مقدس و در بخش کودک و نوجوان دو کتاب «رفاقت به سبک تانک» و «بچه‌های کوهستان» انتخاب شده‌اند که در کتابفروشی‌های سراسر کشور با 20 درصد تخفیف و در کتابفروشی‌های سوره با 30 درصد تخفیف ارائه می‌شوند.

در این نشست قره داغی به اهمیت کیفیت کتاب‌ها، قیمت مصرف‌کننده و تولید عناوین کودک و نوجوان بیشتر توسط سوره مهر اشاره کرد.

او در خصوص مستند بودن خاطره‌نوشت‌ها گفت: به طور معمول خاطره‌نوشت‌ها با مجموعه اسناد مرتبط دیگری نیز تطبیق داده و در این حوزه وقت زیادی صرف می شود.

اسدالله بقایی نویسنده و عضو هیئت مدیره سوره مهر در بخش دیگری از این نشست غزلی درباره امیرکبیر خواند.

در پایان این مراسم انتشارات سوره مهر از خبرنگاران تجلیل کرد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپین «هشت» در آستانه هفته دفاع مقدس آغاز به کار می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..