تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت پیکسل بوک گوگل مجهز به قلم فاش شد

گوگل در مراسم ۱۲ مهر علاوه‌بر پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال از یک کروم‌بوک جدید و رده‌بالا با نام پیکسل‌بوک رونمایی خواهد کرد که قیمت نسخه‌ی پایه‌ی آن ۱٬۲۰۰ دلار است.

به نظر می‌رسد گوگل در مراسم ۴ اکتبر  (۱۲ مهر) خود علاوه‌بر دو گوشی هوشمند پرچم‌دار خود با نام پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، از کروم‌بوک جدیدی نیز رونمایی خواهد کرد. گوگل پیش از این کروم‌بوکی را با عنوان پیکسل رونمایی کرده بود که یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بازار بود؛ اما حال غول جستجو نام محصول خود را تغییر داده است. «پیکسل‌بوک» نام کروم‌بوک جدید این شرکت است که همچون پیکسل باید آن را جزو محصولات رده‌بالای بازار قرار داد. از ویژگی‌های برجسته‌ی این کروم‌بوک باید به لولای جدید با امکان تغییر حالت این لپ‌تاپ به تبلت و همچنین همراه شدن با یک قلم اشاره کرد.

اطلاعات ارائه‌شده نشان از آن دارند که پیکسل‌بوک تنها در رنگ نقره‌ای راهی بازار خواهد شد، حال آنکه کاربران اجازه‌ی انتخاب سه نسخه با ظرفیت‌های مختلف حافظه‌ی داخلی را دارند. پیکسل‌بوک به ترتیب با بهره‌گیری از حافظه‌ی داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت با قیمت ۱٬۱۹۹، ۱٬۳۹۹ و ۱٬۷۴۹ راهی بازار خواهد شد. پیکسل‌بوک را باید جزو گران‌ترین کروم‌بوک‌های موجود در بازار خواند؛ چرا که با هزینه‌ی پرداختی برای این کروم‌بوک، می‌توان پنج کروم‌بوک ارزان قیمت تهیه کرد. هرچند گوگل امکان استفاده از قلم را نیز به کروم‌بوک جدید خود اضافه کرده است؛ اما این قلم همراه با پیکسل‌بوک در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. نام این قلم «پیکسل‌بوک پن» است و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۹۹ دلار آن را تهیه کنند.

پیکسل بوک گوگل

قیمت‌های فاش‌شده برای کروم‌بوک‌ جدید گوگل یا همان پیکسل‌بوک را باید بسیار بالا بدانیم؛ چرا که قیمت متوسط کروم‌بوک‌های پرچمدار موجود در بازار نزدیک به ۶۰۰ دلار است. با توجه به تصاویر فاش‌شده از این محصول به نظر می‌رسد گوگل در پی آن است تا یک کروم‌بوک رده بالا و خوش‌ساخت را راهی بازار کند. همان‌طور که در تصاویر فاش‌شده نیز مشاهده می‌کنید، پیکسل‌بوک از وجود کیبوردی با کلید‌های بزرگ در کنار یک ترک‌پد عریض و همچنین پوشش شیشه‌ای اطراف ترک‌پد بهره می‌برد. با توجه به تصاویر فاش‌شده به نظر می‌رسد که نسبت تصویر نمایشگر این کروم‌بوک ۳ به ۲ باشد.

باید تا ۱۲ مهر صبر کنیم تا بیشتر با فلسفه‌ی عرضه‌ی یک کروم‌بوک ۱٬۰۰۰ دلاری آشنا شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت پیکسل بوک گوگل مجهز به قلم فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..