تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سلگی؛ سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی داریوش رضوانی را به عنوان دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند فرهنگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب می‎شوید.

امید است با همراهی و مشارکت صاحب‌نظران و فرهیختگان حوزه کتاب و کتابخوانی، به منظور تدوین سیاست‌ها و راهبردها، در چارچوب اهداف و برنامه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد برگزاری، موفق و موید باشید.»

همچنین پیش از این در حکمی جداگانه از سوی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلیسه به عنوان دبیر بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب شده است. 

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر شورای سیاست‌گذاری هفته کتاب منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..