تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشت زن: تیمی از لیگ انصراف دهد تیم دیگری جایگزین می‌کنیم/ سهمیه مان در آسیا دو تیم است

مشت زن : تیمی از لیگ انصراف دهد جایگزین می آوریم/ سهمیه مان در آسیا دو تیم استمعصومه مشت زن نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو باخبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد حضور  تیم هندبال شهید چمران لارستان  در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت : مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا از اول مهر ماه آغاز می شود و برای دومین بار  است که بانوان ایرانی در این رقابت ها حاضر می شوند . تیم هندبال شهید چمران لارستان که در فصل گذشته به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر رسیده است نماینده کشورمان در این دوره از رقابت ها است.

او در ادامه افزود : به غیر از نماینده کشورمان دو نماینده از قزاقستان ،دو نماینده از ازبکستان و یک نماینده از هند هم در این مسابقات حضور دارند و امیدوارم نماینده ما بتواند در ان دوره از مسابقات نتیجه خوبی به دست بیاورد. 

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال کشورمان در ادامه و در پاسخ به ان سوال که آیا سهمیه بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا بیشتر می شود یا خیر بیان داشت: تا امسال یک  سهیمه داشتیم اما زمانی که به مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در کره جنوبی رفتیم با مسئولان رایزنی هایی داشتیم و در ادامه و با حضور رحیمی در راس فدراسیون این رایزنی ها بیشتر شد و در نهایت قرار شد که از این پس دو نماینده در رقابت های قهرمانی آسیا داشته باشیم . اما در این دوره به دلیل مشکلات مالی برخی باشگاه ها تنها تیمی که توانست در این رقابت ها حاضر شود تیم هندبال شهید چمران لارستان بود.

مشت زن در ادامه و در مورد مسابقات لیگ برتر بیان داشت : خوشبختانه در بخش بانوان مشکلات مالی و این گونه مسائل وجود ندارد اما ما اعلام کردیم در صورتی که 8 تیم لیگ نتوانند هزینه ورودی را پرداخت کنند تیم های دیگری جایگزین آن ها می شوند.

نایب رئیس بانوان  فدراسیون هندبال درباره  برنامه های فدراسیون برای تیم ملی بزرگسالان و رده های پایه گفت : یکی از مهم ترین فعالیت ها ما در بخش بانوان است و ما تلاش می کنیم که در رده پایه کار های درستی انجام دهیم تا بتوانیم تیم ملی خوبی تشکیل دهیم . همچنین قصد داریم تا برای بانوان در رده های پایه اردو ها و مسابقاتی  برگزار کنیم.

او در پایان بیان داشت : تیم ملی بزرگسالان هم اکنون برنامه خاصی ندارد زیرا فعلا  قرار نیست  مسابقات خاصیدر سطح آسیا برگزار شود.

انتهای پیام /

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشت زن: تیمی از لیگ انصراف دهد تیم دیگری جایگزین می‌کنیم/ سهمیه مان در آسیا دو تیم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..