تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهيل واحدی: برای برد آمده بودم/ حريفم جزو بهترين های آسيا بود

بازی های داخل سالن و هنر های رزمی آسیا-عشق آباد

سهيل واحدی: برای برد آمده بودم/ حريفم جزو بهترين های آسيا بودبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان من برای برد در اين ماده كه رشته تخصصی خودم هست پاي به ميدان گذاشتم و خوشبختانه توانستم با نتيجه ٥ بر ١ بر حريف غلبه كنم.

سطح بازی ها بالاست، معمولا در بازی ها به دليل رنكينگ و مدال آوری كه شاخصه ارزيابی كار هر كشور در حوزه ورزش است كشورها با تمام نيرو حضور پيدا می كنند كه در بيليارد نيز شاهد حضور برترين های هر كشور هستيم.

حريف چينی ام كه عصر امروز بايد با او رقابت كنم حريف جوان و قدرتمندی است كه امروز صبح يكی از اسنوكر بازان قوي را شكست داد. بازی او را می شناسم و اميدوارم بتوانم در اين ديدار ميز موفق ظاهر شوم.

ميزبانی تركمن ها و امكاناتی كه ارائه داده اند عالی است. اميدوارم تمام ملی پوشان كاروان ايران به نتايج درخور انتظار و شايسته ای دست يايند.

انتهای پیام/

اظهارات سهیل واحدی درباره بازی های داخل سالن آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهيل واحدی: برای برد آمده بودم/ حريفم جزو بهترين های آسيا بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..