تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایرانپوریان: سیاه‌جامگان بسته بازی می‌کرد

۶۰۲۴۸۴

۱۵۲  بازدید

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازی سختی داشتیم. سیاه‌جامگان خیلی بسته بازی می‌کرد و این کار ما را با مشکل روبه‌رو کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد ایرانپوریان درباره دیدار تراکتورسازی مقابل سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: بازی سختی داشتیم و سیاه‌جامگان خیلی بسته بازی می‌کرد و این کار ما را با مشکل روبه‌رو کرد.

وی افزود: در این دیدار ما چند بازیکن خوبمان را در اختیار نداشتیم و نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم. حالا باید تلاش کنیم تا با کسب نتایج بهتر این 2 امتیاز ازدست‌رفته را جبران کنیم.

بازیکن تیم تراکتورسازی با اشاره به دیدار این هفته لیگ برتر خاطرنشان کرد: پدیده بازیکنان خوبی دارد و با توجه به بازی جام حذفی 2 تیم شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کردند و تلاش می‌کنیم تا با برگزاری تمرینات منظم و تمرکز کافی تیم حریف را با شکست روبه‌رو کنیم.

ایران پوریان گفت: به‌طور حتم شناخت تیم‌ها از شیوه بازی یکدیگر در این دیدار تأثیرگذار است و باید هفته خوبی را در تمرینات پشت سر بگذاریم تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

وی تأکید کرد: هواداران تراکتورسازی از ابتدای لیگ امسال برای ما سنگ تمام گذاشتند و با صبوری که به خرج دادند ما را شرمنده خودشان کردند. در دیدار مقابل سیاه‌جامگان هم حضور پرشور هواداران به ما روحیه خوبی داد و امیدوارم در این دیدار هم به ورزشگاه بیایند تا از تیم خودشان حمایت کند. ما هم تلاش می‌کنیم با کسب 3 امتیاز جواب محبت آن‌ها را بدهیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایرانپوریان: سیاه‌جامگان بسته بازی می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..