تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه هیئت‌های دانشجویی برای محرم

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امسال همزمان با  آغاز سال تحصیلی جدید و ایام محرم  حال و هوای دانشگاه‌ها نیز در این روزها رنگ و بوی حسینی به خود گرفته و بیرق سیاهی در دانشگاه ها برافراشته شده است، به همین مناسبت مراسم عزاداری دهه اول محرم در مساجد دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه تهران

مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه تهران برگزار می‌شود؛ براین اساس مراسم هر روز بعد از نماز ظهر و عصر و ایام تاسوعا و عاشورا از ساعت 08:30 صبح با  حضور حجت الاسلام پناهیان و سعید حدادیان در مسجد این دانشگاه برگزار می شود.

بیرق سیاه سالار شهیدان امام حسین (ع) در دانشگاه ها برافراشته شد 

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود؛ به رسم هر ساله، هیئت رهروان شهدای دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دهه اول محرم به مدت هفت شب مراسم عزاداری را در مسجد دانشگاه برپا خواهد کرد.

این مراسم پانزده دقیقه پیش از نماز مغرب با تلاوت قرآن کریم آغاز خواهد شد و بعد از نماز مغرب با قرائت زیارت عاشورا ادامه پیدا می‌کند.

براساس این گزارش،حجت الاسلام میراحمدی، سه شب اول و حجت الاسلام علوی،چهار شب آخر سخنرانی دارند.

 بیرق سیاه سالار شهیدان امام حسین (ع) در دانشگاه ها برافراشته شد

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه علم و صنعت

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود؛ بر اساس این گزارش حجت الاسلام قاسمیان و حجت الاسلام عابدینی سخنرانان و کربلایی محمد جواد احمدی و کربلایی حمید رشدی مداحان این مراسم هستند؛ این مراسم به مدت۱۱شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد دانشگاه برگزار می‌شود.

 بیرق سیاه سالار شهیدان امام حسین (ع) در دانشگاه ها برافراشته شد

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه شهید بهشتی

مراسم عزاداری دهه اول محرم از پنج شنبه 30 شهریور به مدت 11 شب در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود؛ این مراسم هر شب از ساعت 19:30 در مسجد این دانشگاه آغاز خواهد شد.

 بیرق سیاه سالار شهیدان امام حسین (ع) در دانشگاه ها برافراشته شد

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه امام صادق

مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه امام صادق برگزار می شود؛ این مراسم به مدت 11 شب با سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

بیرق سیاه سالار شهیدان امام حسین (ع) در دانشگاه ها برافراشته شد

مراسم عزاداری دهه اول محرم در دانشگاه شریف

براساس این گزارش مراسم عزاداری دهه اول محرم در مسجد دانشگاه امام صادق  با سخنرانی حجت الاسلام صدیقی، قاسمیان، قمی و مداحی حاج احمد عباسی، کربلایی محمدرضا رجبی فر در مسجد این دانشگاه به مدت 10 شب از ساعت 19:30 برگزار می شود.

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه هیئت‌های دانشجویی برای محرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..