تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانشگاه تهران همسو با پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های جهان گام برمی دارد

دانشگاه تهران همسو با پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های جهان گام برمی داردبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در آیین ورودی نو دانشجویان دانشگاه تهران گفت: امروز یک روز مهم و بزرگی برای تهران و دانشگاه است، اگر بگوییم امروز روز مهمی برای توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی کشور است سخن گزافی نگفته ایم.

وی ادامه داد: امروز ما شاهد حضور بیش از چهار هزار جوان با استعداد، فرهیخته، با ادب و با فرهنگ در دانشگاه تهران هستیم و تصویر آینده کشور را امروز در چهره شما به خوبی می توان دید.

وی افزود: دانشگاه تهران در حال حاضر در رتبه بندی‌های جهانی میان سایر دانشگاه‌های کشور جایگاه بسیار خوبی دارد و اگر آثار مختلف  سینمایی، فرهنگی و سیاسی جهان را بررسی کنیم قطعا آثار ماندگاری را خواهید دید که توسط فارغ التحصیلان همین دانشگاه خلق شده اند.

نیلی تصریح کرد: امروز ما  خوشحالیم که شما به جمع خانواده بزرگ دانشگاه تهران پیوسته اید، اما از طرفی به این نیز فکر می‌کنیم که بار مسئولیت سنگینی در قبال شما، خانواده هایتان و کشور بر دوش این دانشگاه بزرگ است.

 مفهوم دانشگاه نسبت به گذشته تغییر کرده  است

وی افزود: امروز مفهوم دانشگاه نسبت به گذشته تغییر کرده  است و وارد دانشگاه نسل سه و چهار شده ایم و این دانشگاه پیش قراول دانشگاه نسل سوم و  همسو با پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های جهان گام برمی دارد.

رئیس دانشگاه تهران عنوان کرد: امروز این دانشگاه بیشترین جمعیت دانشجوی غیرایرانی را داراست و بیشترین مبادلات دانشجویی، دوره‌های مشترک پژوهشی و تبادلات دانشجویی میان ایران و سایر کشور‌هاست.

وی عنوان کرد: دانشگاه تهران فقط برای دستاوردهای علمی تاسیس نشده بلکه در حال حاضر یکی از ویژگی‌های بارز دانشگاه تعامل با جامعه است. 

نیلی تصریح کرد: دیگر مرزی بین دانشگاه و جامعه نیست هر چه تعامل با جامعه بیشتر باشد مشکل اشتغال و خلق ثروت نیز کمتر خواهد بود؛ دانشگاه تهران به عنوان یک دانشگاه کارآفرین درصدد رفع این مشکلات برآمده است

رئیس  دانشگاه تهران یادآورشد: دانشگاه تهران یکی از با اخلاق‌ترین نهادهای دانشجویی در کشور است و اخلاق حرفه‌ای  در این دانشگاه مورد اهمیت واقع شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانشگاه تهران همسو با پیشرفته‌ترین دانشگاه‌های جهان گام برمی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..