تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پایان فیلمبرداری «به وقت شام»

هادی حجازی فر یکی از بازیگران اصلی فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا حدود ساعت یک بامداد امروز با انتشار تصاویری زنده از پشت صحنه این فیلم سینمایی در اینستاگرام خود از پایان فیلمبرداری فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا خبر داد.

به گزارش شمانیوز: هادی حجازی فر یکی از بازیگران اصلی فیلم «به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا حدود ساعت یک بامداد امروز با انتشار تصاویری زنده از پشت صحنه این فیلم سینمایی در اینستاگرام خود از پایان فیلمبرداری فیلم جدید ابراهیم حاتمی کیا خبر داد. در پشت صحنه اختتامیه فیلمبرداری «به وقت شام» محمد خزاعی از این فیلم سینمایی به عنوان یک کار بزرگ یاد کرد و بابک حمیدیان هم در صحبت‌های کوتاهی گفت که در این فیلم بار بسیار سنگینی بر دوش او و هادی حجازی فر بوده است. پایان فیلمبرداری «به وقت شام»

همچون بسیاری از فیلم‌های سینمایی، امشب عوامل پشت صحنه «به وقت شام» جشن کوچکی را به مناسبت پایان فیلمبرداری این فیلم سینمایی برگزار کردند و عوامل گروه این فیلم سینمایی به یادگار عکس‌هایی را با ابراهیم حاتمی کیا انداختند.

محمد خزاعی تهیه کننده « به وقت شام» در اواخر این جشن ضمن تشکر از زحماتی که گروه سازنده این فیلم سینمایی در طول نزدیک به چهار ماه فیلمبرداری متحمل شدند خطاب به عوامل این فیلم گفت: « ما تمام تلاش خود را کردیم تا فیلم خوبی بسازیم و کار بسیار بزرگی کردیم و وقتی فیلم را تماشا کنید، متوجه خواهید شد که چه کار بزرگ و مهمی را انجام دادید و قطعا حضور در این پروژه ذخیره آخرت شما خواهد شد.»

بعد از بریدن کیک اختتامیه فیلمبرداری «به وقت شام» توسط ابراهیم حاتمی کیا، بابک حمیدیان با قرار گرفتن در کنار هادی حجازی فر که مشغول فیلمبرداری از این مراسم بود، گفت: «در این مدت بار سنگینی بر دوش من و هادی حجازی فر بود و امیدوارم که توانسته باشیم این بار را سالم بر روی زمین گذاشته باشیم.»

«به وقت شام» ابراهیم حاتمی کیا به احتمال زیاد نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پایان فیلمبرداری «به وقت شام»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..