تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هنرمندی که ۹۰۰۰ کیسه موادمخدر از شهر جمع کرد

۶۰۲۳۹۶

۲۹۸  بازدید

«بن کورتین» هنرمند شیکاگویی ۸۸۱۶ کیسه مواد مخدر در آپارتمانش دارد، اما اشتباه نکنید، او دلال مواد مخدر نیست. بن این کیسه‌ها را که در هر رنگ و طرحی هستند در خیابان‌های شیکاگو پیدا کرده و از آن‌ها به عنوان رسانه هنری خود استفاده می‌کند.

برترین ها: «بن کورتین» هنرمند ۳۲ ساله شیکاگویی ۸۸۱۶ کیسه مواد مخدر در آپارتمانش دارد، اما اشتباه نکنید، او دلال مواد مخدر نیست. بن این کیسه‌ها را که در هر رنگ و طرحی هستند در خیابان‌های شیکاگو پیدا کرده و از آن‌ها به عنوان رسانه هنری خود استفاده می‌کند. همه چیز از دو سال پیش آغاز شد، زمانی که کورتین متوجه یک بسته خالی مواد مخدر در پیاده رو پیدا کرد و از روی کنجکاوی تصمیم گرفت آن را بردارد. از آن زمان، هروقت هر کیسه موادمخدری در خیابان می‌بیند جمع می‌کند و به خانه می‌برد.


بزودی این عادت عجیب به یک علاقه عجیب تبدیل شد و همه جا را دنبال این کیسه‌ها می‌گشت و هر روز با ده‌ها و گاهی صد‌ها کیسه به خانه می‌آمد. سپس ساعت‌ها صرف تمیزکردن و سازماندهی آن‌ها براساس رنگ و طرح می‌کرد. کسانی که او را در حال جمع کردن کیسه‌ها می‌دیدند با تعجب نگاهش می‌کردند.

بن با چنین کلکسیون بزرگی به این فکر کرد که چطور بهترین استفاده را از آن‌ها بکند؛ بنابراین آن‌ها را براساس رنگ و طرح به شکل اثر هنری مانند پرچم آمریکا یا پرتره ریچارد نیکسون چید. او امیدوار است برخی از آثارش را فروخته و بقیه را در گالری‌ها به نمایش بگذارد، اما هدف اصلی او اکنون تاکید بر مشکل موادمخدر در شیکاگو و ناکارآمدی جنگ علیه موادمخدر در آمریکاست. بی تفاوتی پلیس نسبت به کیسه‌های موادمخدر زیادی که در دست او بود واقعا نگران کننده است. از نظر او این جنگ کاملا شکست خورده است.  افراد معتاد به راحتی به موادمخدر دسترسی دارند.

هنرمندی که 9000 کیسه‌های موادمخدر از شهر جمع کرد  هنرمندی که 9000 کیسه‌های موادمخدر از شهر جمع کرد  هنرمندی که 9000 کیسه‌های موادمخدر از شهر جمع کرد  هنرمندی که 9000 کیسه‌های موادمخدر از شهر جمع کرد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هنرمندی که ۹۰۰۰ کیسه موادمخدر از شهر جمع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..