تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح استعدادیابی و جذب بازیکنان مستعد هندبال در نیر

آغاز طرح استعدادیابی و جذب بازیکنان مستعد هندبال در نیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛ فردین نعمت زاده رئیس هیأت هندبال شهرستان نیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت نکوداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه دوستانه تیم هندبال نیر با تیم هندبال نمین به میزبانی شهرستان نیر در سالن ورزشی حجاب برگزار شد که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی 14 بر 14 دست یافتند.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌های اداره ورزش و جوانان نیر، اقدامات خوبی برای جذب، آموزش و آماده‌سازی بازیکنان این رشته انجام شده که برگزاری مسابقات دوستانه هندبال از جمله آن‌هاست.

رئیس هیات هندبال شهرستان نیر اظهار کرد: مسابقه دوستانه با تیم نمین، نخستین برنامه تدارکاتی این تیم در سال جاری بوده و مسابقات دوستانه دیگری نیز در هفته‌های آتی با تیم‌های منتخب دیگر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

نعمت‌زاده بیان کرد: با توجه به وجود ورزشکاران مستعد در سطح شهرستان و افزایش علاقه‌مندان به این ورزش و با شکل گیری تیم هندبال امیدواریم که در آینده این ورزش در بین تمامی اقشار رواج پیدا کند و جوانان علاقمند به این ورزش بتوانند با کسب تجربه‌های لازم دراین مسابقات، درسطح استان و سطح کشور نیز خود را مطرح کنند.

رئیس هیأت هندبال شهرستان نیر همچنین از برگزاری برنامه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان این رشته در نیر خبر داد و گفت: با آغاز سال تحصیلی، این هیأت طرح استعدادیابی و جذب بازیکنان در رده‌های پایه را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ی

استعدادیابی هندبال در نیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح استعدادیابی و جذب بازیکنان مستعد هندبال در نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..