تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشت کلزا در اراضی کشاورزی بوئین زهرا

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا گفت : ۴۲۲ هکتار قرار داد برای کشت این محصول منعقد شده است و در این زمینه ۴۳ نفر بهره بردار فعالیت دارند.

فریدون نقی زاده افزود : تا کنون ۲ هزار و ۶۴۳ کیلو بذر کلزا در بین کشاورزان این شهرستان توزیع شده است .

وی ارقام کشت شده این محصول را ؛ ارقام اصلاح شده اکاپی،دانوب،روهان،گارو ، هیدرومل ، نپتون و ناتالی ذکر کرد.

نقی زاده گفت : پارسال ۵۸۲ تن محصول کلزا با میانگین عملکرد بیش از دو تن در هکتار تولید و به شرکت تعاونی شهرستان بوئین زهرا تحویل داده شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بوئین زهرا ؛ توسعه کشت این محصول در این شهرستان را باعث افزایش حاصلخیزی خاک ، اصلاح بافت خاک زراعی ، کنترل تلفیقی آفات و بیماریها و افزایش عملکرد غلات دانست.

انتهای پیام/

  کشت کلزا در ۱۸ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بویین زهرا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشت کلزا در اراضی کشاورزی بوئین زهرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..