تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع 100هزار بسته نوشت‌ افزار ایرانی بین دانش آموزان بی‌بضاعت کشور

توزیع 100هزار بسته نوشت‌ افزار ایرانی بین دانش آموزان بی‌بضاعت کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مصطفی خاکسارقهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی با همکاری قرارگاه ثامن‌الائمه(ع) کار توزیع 100 هزار بسته نوشت افزار ایرانی را برای دو مقطع ابتدایی و متوسطه در کلیه استان‌های کشور آغاز کرده است.

وی افزود: این بسته‌ها توسط دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف کشور و با الویت مناطق غیر شهری و محروم، در میان دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

خاکسار با تأکید بر اینکه در اجرای این طرح بر خرید کالاهای ایرانی به منظور کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت اشتغال در کشور تأکید شده است، گفت: این بسته‌های لوازم التحریر شامل کیف، کوله پشتی مدرسه، دفتر، جامدادی، گونیا، خط کش، نقاله، خودکار، مداد رنگی، تراش، پاک کن است، که به تناسب مقاطع تحصیلی، به صورت رایگان در میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام// م.م

توزیع نوشت افزار ایرانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع 100هزار بسته نوشت‌ افزار ایرانی بین دانش آموزان بی‌بضاعت کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..