تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح اولين پارلمان مشورتي زنان كشور در استان خراسان رضوى

افتتاح اولين پارلمان مشورتي زنان كشور در استان خراسان رضوىبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سيد جواد حسيني معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استانداري در افتتاح پارلمان مشورتي زنان گفت: پارلمان مشورتى بانوان براي اولين بار در استان خراسان رضوى ايجاد شده است كه براساس اعتقادات ديني و حكومت كشور ارايه شده است.


معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استانداري در مورد چشم انداز سال١٤٠٤ گفت: هر كشوري براي اينكه از توسعه منابع برخوردار شود مشاركت مردم را احتياج دارد از جمله استفاده از حضور زنان در مشاركت لازم است.


حسيني به مدلهاي مشاركت اشاره كرد و افزود: پارلمان مشورتى جزو دسته بندي مشاركت هاي واقعي و پايدار هست كه ميتوان با استفاده از ايجاد تشكل ها از مشاركت مردم برخوردار شد.


وى از اينكه هر خراساني يك تشكل بايد باشد گفت: ما توانستيم امسال ٤٠ تشكل إيجاد كنيم و خانه تشكل غير دولتي استان را راه اندازي كرده ايم كه اميد واريم دولت را به خانه تشكل هاي غير دولتي بياوريم.


معاون استاندار خراسان رضوى با توجه به پارلمان مشورتي زنان افزود: شيوه كار در پارلمان بايد مانند مجلس شوراي اسلامي و شهر و روستا باشد و به صورت لايحه به فرمانداران داده شود.


سيد حسيني در ادامه در مورد مشاركت نظام مند مردم اشاره كرد و گفت: ما ٥٧٨ طرح كه بالغ بر ٢٨ ميليارد تومان هست را براي خانمها تصويب كرده ايم و با توجه به اينكه مشاركت زنان در كشور زياد است اما حق زنان خيلي بيشتر است و بايد در اين ارتباط بيشتر تلاش شود و اميد واريم كه اين مهم انفاق بيافتد.

انتهاي پيام//ا.آ

اولين پارلمان مشورتي زنان كشور در استان خراسان رضوى افتتاح شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح اولين پارلمان مشورتي زنان كشور در استان خراسان رضوى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..