تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشن غنچه‌ها با حضور بیش از 230 نورآموز

برگزاری جشن غنچه‌ها با حضور بیش از 230 نورآموزبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدتقی فخریان مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: در آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید، 232 نورآموز دختر و پسر پیش‌دبستانی امام رضا(ع) به همراه والدین خود، نخستین روز تحصیلی را با معنویت در کلاس‌های درس آغاز کردند.

وی افزود: در این مراسم ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و جلسه معارفه با حضور اولیا و مربیان، نورآموزان به همراه والدین در کلاس‌های درس حاضر و با معلمان خود آشنا شدند.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: بدون شک تعامل و همبستگی بین خانه و مدرسه می‌تواند در پرورش آینده‌سازانی عالِم و عامل موثر باشد.

فخریان همچنین نهادینه شدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را در دوران پیش‌دبستانی مهم ارزیابی کرد و افزود: در این دوران کودک آماده پذیرش هر نوع آموزش برای قرار گرفتن در مسیر صحیح است و نخستین گام را برای پیشرفت و موفقیت‌های آینده طی می‌کند.

انتهای پیام// م.م

آغاز سال تحصیلی جدید در پیش‌دبستانی امام رضا(ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشن غنچه‌ها با حضور بیش از 230 نورآموز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..