تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید برحل مسائل صنعتگران استان خراسان رضوی

تاکید برحل مسائل صنعتگران استان خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رضا شیران نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهترین مسائل امروز بحث اشتغال کشور است و باید مباحث آن بخصوص در حوزه صنعت با دقت و حساسیت پیگیری و انجام شود تا حرکت سریعی در جهت رسیدن به آن داشته باشیم.

وی افزود: باید زمینه های رشد سرمایه گذاری برای صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم باشد و از ظرفیت های بالای استان بخوبی استفاده شود.

وی با اشاره به مسئله محیط زیست : از مهمترین مناطق توسعه صنعتی و اقتصادی شهرک‌های صنعتی بوده و باید ضمن بهره برداری صحیح از این مناطق به محیط زیست توجه ویژه شود.هم به شهرک‌ها و نواحی که در این مناطق احداث شده و هم به آنهایی که ایجاد خواهند شد که مهمترین نکته آن مکان یابی و انجام دقیق مطالعات منطقه است.

شیران افزود: در کارگروه های مختلفی که در مجلس شورای اسلامی و هم در استان برگزار می شود تمام مسائل صنعتگران استان رصد و پایش می شود تا اگر صاحبان صنعت دغدغه ای دارند سریعاً رفع شود.

در ادامه مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: تمام سعی ما این است که صاحبان صنایع بدون دغدغه به فعالیت خود ادامه دهند و در همین راستا تمام برنامه های مختلفی که طرح ریزی شده طبق اولویت ها در حال انجام است.

وی افزود: برنامه ریزی که در این خصوص انجام شده به گونه ای است که بیشتر پروژه ها در مناطق کمتر توسعه یافته و روستاها باشد تا ضمن برخورادی جوانان از اشتغال به رونق اقتصادی منطقه کمک کند.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: هم اکنون شهرک‌های صنعتی 44درصد واحدهای بهره برداری صنایع ، 39 درصد اشتغال و 30 درصد سرمایه گذاری استان را در خود جای داده است.

وی در بخشی از سخنان خود به مسئله محیط زیست اشاره کرد و گفت : هم اکنون 8 تصفیه خانه فعال با ظرفیت تصفیه 14 هزار مترمکعب در روز فاضلاب واحدهای صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی را انجام و بخشی از پساب های این تصفیه خانه در اختیار شرکت آب منطقه ای برای استفاده مجدد قرار می گیرد.


مهدی زاده مقدم افزود: دو تصفیه خانه هم با ظرفیت شش هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب در روز با اعتبار 160 میلیارد ریال در شهرک صنعتی توس و دیگری با ظرفیت تصفیه سه هزار مترمکعب فاضلاب در روز و اعتبار 180 میلیارد ریال در شهرک چرمشهر مشهد در حال اجراست که تا دو سال آینده به بهره برداری می رسند.


رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: در حال حاضر 45 شهرک وناحیه صنعتی مصوب، 38 شهرک فعال و 2 شهرک در حال احداث که زمینه استقرار بالغ بر 2 هزار و 460 واحد صنعتی بهره برداری شده و اشتغال 72 هزار نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام//ف.ح

نشست مشترک نماینده مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل شرکت شهرکهای استان خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید برحل مسائل صنعتگران استان خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..