تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدی‌ترین مشکل استان بیکاری است/ مطالبات رهبری در احیای دشت قزوین پیگیری شود

ساعت: 08:57 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1196804

امام جمعه قزوین در مراسم تودیع و معارفه استاندار:

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین گفت: با وجود قدم‌های خوبی که در جهت رفع بیکاری و توسعه اشتغال برداشته شده است، با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین  در مراسم تودیع استاندار سابق و معارفه استاندار جدید قزوین که در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار کرد: خوش آمد می‌گویم به وزیر محترم کشور که برای تودیع و معارفه آمده‌اند و خوش آمد می‌گویم به استاندار جدید و از آقای همتی به خاطر تلاش‌هایی که داشتند قدردانی می‌کنم. 


وی تصریح کرد: نام نیک آقای زاهدی و تعامل سازنده و مهربانانه ایشان را از زبان نماینده محترم ولی‌فقیه در استان کردستان و امام جمعه سنندج شنیده بودم. 

امام جمعه قزوین در ادامه به فرصت‌های پیش روی استان قزوین به منظور دست‌یابی به توسعه و پیشرفت روزافزون، خاطرنشان کرد: در قزوین فرصت‌های متنوع و زمینه‌های مساعدی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: استان قزوین صاحب مردم متدین، انقلابی و فرهیخته است و در حوزه‌های مختلف اندیشمندان و متفکران زیادی دارد. 


وی افزود: قزوین دارای دانشگاه‌ها و دانشجویان متعدد است. حوزه علیمه آن قدمت زیادی دارد و امروز هم فعال است. رهبری فرمودند اگر بخواهم اسامی علما و بزرگان قزوین را بیان کنم ساعت‌ها وقت نیاز است. 

عابدینی یاد و خاطره آیت‌الله باریک‌بین را گرامیداشت و ادامه داد: استان قزوین در گذشته چهره‌های اثرگذاری مانند شهید رجایی، شهید بابایی، مرحوم ابوترابی، شهید حسین لشگری و آیت‌الله باریک‌بین داشت که خدمات بسیاری را به استان و کشور ارائه کردند. 

امام جمعه قزوین اضافه کرد: فرصت گردشگری که از فرصت‌هایی دیگری است که در استان قزوین وجود دارد اما با وجود تلاش‌هایی که صورت گرفته، به موازات استان‌هایی نظیر اصفهان و شیراز از آن استفاده نکرده‌ایم.

وی عنوان کرد: زمینه‌های کشاورزی و فرصت بی‌بدیل دشت قزوین از ظرفیت‌های عظیم این استان است که در سفر رهبر فرزانه انقلاب به قزوین مورد توجه ایشان نیز قرار داشت و ضروری است مسئولان مطالبات ایشان را در این حوزه پیگیری نمایند. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه جدی‌ترین مشکل استان قزوین، مشکل بیکاری است، اظهار کرد: با وجود قدم‌های خوبی که در جهت رفع بیکاری و توسعه اشتغال برداشته شده است، با جایگاه واقعی خود فاصله زیادی داریم و لازم است برای رفع بیکاری و توسعه اشتغال تلاش‌های بیشتری صورت بگیرد. 

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه عزت تنها نزد خداوند است، تصریح کرد: امام حسن عسکری(ع) فرمودند هیچ عزتمندی حق را کنار نگذاشت الا اینکه ذلیل شد و هیچ آدم ضعیفی به حق نچسبید الا اینکه به عزت دست پیدا کرد. 

وی افزود: شایسته سالاری و سرمایه گذاری بر روی آدم‌های دارای لیاقت و شایستگی، مهم و ضروری است و اگر می‌خواهیم به عزت و سربلندی دست پیدا کنیم باید بدانیم همه عزت‌ها نزد خداوند است.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدی‌ترین مشکل استان بیکاری است/ مطالبات رهبری در احیای دشت قزوین پیگیری شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..