تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت قزوین/ یک نفر کشته شد+تصویر

ساعت: 08:57 منتشر شده در مورخ: 1396/06/29 شناسه خبر: 1196799

شب گذشته بر اثر شلیک اسلحه گرم در یکی از دفاتر وکالت در قزوین یک نفر مجروح شد و یک وکیل جان خود را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص نیوز؛ در ساعت ۲۲ شب گذشته فردی به هویت معلوم پس از ورود به یکی از دفاتر وکالت در قزوین با شلیک اسلحه گرم، یکی از وکلاء و فردی دیگری را زخمی کرد و متواری شد.

خانم وکیل با کلت کمری مورد هدف همسرش قرار گرفت

علی مقدمی معاون مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین در توضیح این حادثه اظهار کرد: همسر خانم وکیل با ورود به دفتر وکالت وی ، همسر و برادر همسرش را با شلیک چند گلوله زخمی کرد.

وی افزود: ضارب که متواری شده بود در عوارضی قزوین – تهران دستگیر شد .

مقدمی عنوان کرد: ضارب پس از دستگیری قرص برنج می‌خورد و هم اکنون در بیمارستان بوعلی قزوین تحت درمان است.

هر دو مصدوم این حادثه با حضور اورژانس و نیروهای فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند که خانم وکیل به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

مجروح دوم که از ناحیه پهلو مصدوم شده بود در حالل حاضر در بیمارستان تحت نظر و درمان است.

تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد و خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارداقیان مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعیدرباره وضعیت مجروح دوم حادثه عنوان کرد: مجروح دوم حادثه تیراندازی دفتر وکیل از ناحیه پهلو مجروح شده و در بیمارستان شهید رجایی تحت نظر است و اقدامات درمانی در مورد وی در حال انجام است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قزوین علت این حادثه را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است؛ اما نیروی انتظامی بدون تایید این مطلب درحال بررسی شواهد ماجراست.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیراندازی در یکی از دفاتر وکالت قزوین/ یک نفر کشته شد+تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..