تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده قاتل آتنا به صورت فوق‌العاده رسیدگی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در جمع خبرنگاران  با تشریح روند رسیدگی به پرونده  «آتنا اصلانی» گفت:  دستگاه قضایی پس از این اتفاق با نظارت مستقیم دادستان مرکز استان و تاکیدات رییس کل دادگستری استان  موضوع را به صورت فوق العاده در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: با لحاظ دقت و سرعت این پرونده رسیدگی شد دادگاه کیفری یک استان اردبیل موضوع را خیلی دقیق بررسی کردند.

وی گفت: همکاران قضایی هم در پارس‌آباد و هم دادگاه کیفری یک به صورت فوق العاده و با لحاظ دقت این موضوع را بررسی کردند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستور ریاست قوه قضاییه در رسیدگی به این پرونده قدر دانی کرد و گفت: این دستور بسیار راهگشا بود و از لطف ایشان از جانب مردم بسیار تشکر می‌کنیم که در رسیدگی فوق العاده به این پرونده خیلی موثر بود.

وی گفت: نهایتا امروز این حکم اجرا شد. انبوهی از مردم پارس‌آباد و منطقه در محل اجرای حکم حضور داشتند و از اقدامات سریع و فوق العاده دستگاه قضایی نهایت تقدیر و تشکر را داشتند و اجرای حکم بازخورد بسیار موثری داشت. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/ب

سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده آتنا اصلانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده قاتل آتنا به صورت فوق‌العاده رسیدگی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..