تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه کاربردی دانشگاه علمی کاربردی به حوزه‌های مختلف علمی/ تاثیر شعر در تحولات علمی و دانشگاهی

در جشنواره شاعران و ادیبان دانشگاه علمی کاربردی مطرح شد؛

نگاه کاربردی دانشگاه علمی کاربردی به حوزه‌های مختلف علمی/ تاثیر شعر در تحولات علمی و دانشگاهیبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احمدرضا پيش بین مشاور رئیس دانشگاه  علمی کاربردی در جشنواره  شاعران و ادیبان دانشگاه  علمی کاربردی  در ساختمان مرکزی این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه جامع یک دانشگاه مهارتی است و همیشه تلاش دارد به علوم مختلف با نگاه کاربردی نیازهای جامعه را پاسخ دهد با این حال ادبیات دور از نگاه کاربردی نیست. به امید خدا در همایش های دیگر شاهد حضور مراکز بیشتری از سراسر ایران باشیم.

حمایت دانشگاه علمی کاربردی از حوزه  شعر

در ادامه مراسم بهرامی نسب معاون دانشجویی- فرهنگی علمی کاربردی گفت:  این دانشگاه همیشه حامی هنر و فرهنگ بوده  و این سنگری همیشگی است. دانشگاه هایی که بعد از انقلاب به وجود آمدند، محصول انقلاب اند و فرهنگ متعالی اسلام را ترویج داده اند که به راستی جوانان اهل ادب نمونه ای از نتایج این دانشگاه هاست .

وی عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکنون بیش از ۹۰ شهید مدافع حرم داشته است بنابراین فرهنگ شهادت در  درون این دانشگاه ریشه داشته و یکی از ابزارهای پاسداشت این فرهنگ و نهضت عاشورایی شعر و ادبیات است . ادبیات با انعکاس رشادت هایی امثال شهید حججی وظیفه  سترگی بر عهده دارد .

ادبیات ایران هویت ملی کشور است

در ادامه مراسم اسفندیار استاد ادبیات دانشگاه تهران گفت:  ادبیات شناسنامه هویتی یک سرزمین است ؛ وجدان بیدار جوامع بشری بوده و ادبیات به ما کمک می کند مسیر درست زندگی را پیدا کنیم . ما همه ظرفیت های آفرینش هنری در کشور اسلامی مان را داریم.

وی بیان کرد:  ایجاد چنین محافلی موجب ایحاد انگیزه در نسل جوان و نسل جدید می شود و بسیار خرسندم از اینکه دانشگاه جامع در مسیر بالندگی استعدادهای فرهنگی هم تلاش می کند. امروز ما در  دنیای تنهایی ها هستیم و ادبیات طلسم تنهایی را می شکند و ما را با اندیشه های پاک صلح جویانه و صمیمانه آشنا می کند .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه کاربردی دانشگاه علمی کاربردی به حوزه‌های مختلف علمی/ تاثیر شعر در تحولات علمی و دانشگاهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..