تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین هفته کتاب منصوب شد

دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین هفته کتاب منصوب شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محمد سلگی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با صدور حکمی داریوش رضوانی را به عنوان «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«با توجه به مراتب تعهد و سوابق ارزشمند فرهنگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‎گردید.

امید است با همراهی و مشارکت صاحب‌نظران و فرهیختگان حوزه کتاب و کتابخوانی، به منظور تدوین سیاست‌ها و راهبردها، در چارچوب اهداف و برنامه‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری ستاد برگزاری، موفق و موید باشید.»

همچنین پیش از این در حکمی جداگانه از سوی سرپرست معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید غلامی جلیسه به عنوان «دبیر بیست و پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران» منصوب شده است.

انتهای پیام/

رضوانی دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین هفته کتاب شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین هفته کتاب منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..