تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم کوک: قیمت ۱۰۰۰ دلاری آیفون 10 معادل ارزش آن است

تیم کوک، مرد شماره یک اپل با حضور در یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های آمریکا به حاشیه‌های ایجاد شده پیرامون محصولات جدید اپل پاسخ داد.

مقاله‌های مرتبط:

روز سه شنبه تیم کوک، مدیرعامل اپل، مهمان برنامه‌ی پرطرفدار صبح بخیر آمریکا بود و مجری برنامه یعنی رابین رابرتز از وی سوالی پرسید که این روزها نقل محافل خبری شده و ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول کرده است. رابرتز از کوک پرسید:

فکر نمی‌کنید قیمت ۹۹۹ دلاری آیفون ۱۰ برای اکثر مردم کمی گران باشد؟

تیم کوک هم در جواب گفت:

چنین قیمتی، معادل ارزش واقعی این گوشی بوده و بهایی است که شما برای بهره‌مند شدن از به‌روزترین فناوری‌ها می‌پردازید

تیم کوک سپس در ادامه توضیح داد که اکثر مردم، بهای این گوشی را به‌طور یکجا پرداخت نمی‌کنند.

tim cook in GMA

وی در ادامه اضافه کرد:

بیشتر مردم در حال حاضر بهای گوشی‌های خود را در یک بازه‌ی زمانی طولانی پرداخت می‌کنند و تعداد کمی از آن‌ها پول گوشی را همان اول کار به‌صورت یکجا می‌پردازند. علاوه‌بر این، اکثر مردم اقدام به تعویض گوشی فعلی خود با گوشی جدید می‌کنند که باعث کاهش بیشتر قیمت می‌شود. همچنین برخی از اپراتورهای همراه هم پیشنهادها و تخفیف‌های خوبی را به مشتریان عرضه می‌کنند. اگر عمیق‌تر نگاه کنیم، می‌بینیم که این روزها تلفن‌های همراه از جمله آیفون، نقشی حیاتی در زندگی روزمره‌ی ما ایفا می‌کنند و مردم روزبه‌روز علاقه دارند که با گوشی خود کارهای بیشتری انجام دهند؛ بنابراین ما هم در پاسخ به تقاضای فزاینده‌ی مردم باید فناوری‌های بیشتر و پیشرفته‌تری را به کار بگیریم تا قادر به برطرف کردن نیاز آن‌ها باشیم.

کوپرتینونشین‌ها هفته‌ی گذشته از آیفون ۱۰ رونمایی کردند. پیش‌فروش این گوشی از تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) در وب‌سایت اپل آغاز خواهد شد و در سوم نوامبر هم روی پیشخوان فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. آیفون ۱۰ که در حال حاضر، عنوان گران‌ترین پرچم‌دار بازار را یدک می‌کشد از طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل‌های پیشین خود برخوردار است و از یک نمایشگر جدید بهره می‌برد که تقریبا تمامی پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است. دوربین‌های جدید، سنسورهای پیشرفته و طول عمر باتری طولانی‌تر از دیگر برتری‌های این گوشی گران‌قیمت نسبت به آیفون ۷ به‌شمار می‌رود.

iphone 10

اپل در کنار سرمایه‌گذاران و سهام‌داران این شرکت امیدوار هستند که آیفون ۱۰ بتواند تکانی اساسی به شاخص‌های مالی این شرکت بدهد تا دوباره درآمد کوپرتینو‌نشین‌ها به مدار رشد بازگردد. اپل در سال ۲۰۱۶ فروشی معادل ۲۱۵ میلیارد دلار را گزارش کرد؛ درآمدی که برای اولین بار از سال ۲۰۰۱ کاهشی سالیانه را نشان می‌دهد.

کوک به عنوان کلام آخر گفت:

اپل هیچ وقت به دنبال این نبوده است که از هر محصولی بیشترین تعداد ممکن را بفروشد، این هدف اصلی ما نیست. هدف ما درآمد بیشتر نیست، بلکه ساختن بهترین محصولات است؛ محصولاتی که می‌توانند به زندگی مردم رنگ و لعابی از بهبود و پیشرفت ببخشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم کوک: قیمت ۱۰۰۰ دلاری آیفون 10 معادل ارزش آن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..