تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابل توجه سهام داران عدالت

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از واریز نخستین مرحله سود سهام عدالت تا هفته آینده در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شمانیوز: سبحانی این خبر را در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد اعلام کرد. گفتنی است طبق اعلام سازمان خصوصی سازی، سود هر سهم کامل عدالت 130 تا 150 هزار تومان خواهد بود که در نیمه دوم امسال در سه مرحله برای همه مشمولان پرداخت خواهد شد. سود کامل این سهام به دو دهک اول ( که مشمول معافیت هستند) و تمام کسانی پرداخت خواهد شد که تا تیرماه امسال با واریز نقدی، ارزش سهام خود را تا یک میلیون تومان افزایش داده اند. سایر افراد به نسبت ارزش سهم خود از یک میلیون تومان، درصدی از سود 150 هزار تومانی را دریافت خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابل توجه سهام داران عدالت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..