تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن کودک 9 ساله در آکادمی یوونتوس

کشته شدن کودک 9 ساله در آکادمی یوونتوسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آکادمی تیم فوتبال یوونتوس در آمریکا شاهد یک اتفاق تلخ بود، یک کودک 9 ساله به دلیل سقوط تیر دروازه در محل تمرینات آکادمی باشگاه یوونتوس کشته شد.این حادثه در یکی از سالن‌های ورزشی منطقه منهتن رخ داد. توماس چراز 9 ساله روی تیر دروازه‌ای که بر روی او افتاده بود آویزان شده بود. پلیس آمریکا نیز پس از حضور در محل حادثه بیهوشی توماس و مصدومیت شدیدش از ناحیه سر را تایید کرد. دروازه‌بان 9 ساله سپس به بیمارستان انتقال داده شد اما پزشکان نتوانستند زندگی او را نجات دهند.

این اتفاق در حالی رخ دادکه  سه فرد بزرگسال به همراه مادر توماس چراز هنگام حادثه در آکادمی یوونتوس حضور داشتند.

انتهای پیام/

کشته شدن یک فوتبالیست نونهال در آکادمی یوونتوس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن کودک 9 ساله در آکادمی یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..